16 grudnia 2011

Pomysł na prezent

Dostałam zadanie, które początkowo wydawało mi się bardzo trudne. Miałam zrobić przepiśnik dla młodej dziewczyny, utrzymany w kolorystyce różowo-zielonej... Na początku te dwa kolory nijak nie chciały mi do siebie pasować, ale jak powyciągałam wszystkie moje różowe i zielone papiery, nagle zaczęło się to układać w interesującą całość :) Zamawiająca zadowolona, mam nadzieję, że dziewczyna, która znajdzie pod choinką ten przepiśnik, również będzie zadowolona!

Okładka - front:

Okładka - druga strona: tu znajduje się kieszeń z tagami, na których można wpisać ulubione przepisy, albo przelicznik wagowy, albo tabele kalorii, albo coś jeszcze innego :)

Przekładka nr 1 - przystawki:

Przekładka nr 2 - dania główne:

Przekładka nr 3 - desery:
Zdjęcia są, jakie są, ale cieszmy się, że w ogóle są ;D Robiłam je...w pracy, bo tylko w czasie, gdy jestem w biurze, światło dzienne pozwala na fotografowanie prac. Już sobie zapamiętałam, że o 8 rano najlepsze światło jest w pokoju Ani ;)

I wiem, że ostatnio mnie tu mało, ale zapewniam Was, że wcale się scrapowo nie obijam ;) po prostu robię rzeczy, których na razie nie mogę Wam jeszcze pokazać. Ale w poniedziałek zapraszam po nowości - bo to termin mojego drugiego wyzwania w Scrapgangu i tutaj też się pochwalę tym, co przygotowałam w ramach inspiracji :P

Miłego weekendu! :*

7 komentarzy:

  1. Super sama bym taki chciała ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda, na pewno obdarowana będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. super bardzo mi się podoba jeszcze nie robiłam przepiśnika.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe wybacz za to co powiem, ale najbardziej podoba mi się wnętrze:D a już w ogóle kieszonka z tagami!! SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzielna jesteś, super wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. su[er.. też ostatnio przepiśnik robilam.. pewnie niedlugo wkleje na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny przepiśnik a ze zdjęciami mamy ten sam problem, też ostatnio w pracy fotografuję :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń