19 grudnia 2011

Tak ciepło mi na sercu... ;))

Cześć! :) Dziś przychodzę do Was z pracą, która miała na celu odgonić smutki spowodowane niezbyt ciekawą pogodą ;) Postanowiłam zrobić coś w kolorach kojarzących się z ciepłem :) Przy okazji chciałam też:
a) wykorzystać wiedzę zdobytą dzięki filmowemu instruktażowi Finn (tutaj następuje seria ukłonów i gorących podziękowań kierowanych w stronę Finn - Kochana, gdyby nie Twój film, w życiu bym się nie odważyła na pracę tego typu! Teraz wiem, że jest to technika, której pragnę przyjrzeć się bliżej i będę chciała ją doskonalić :D Bardzo bardzo dziękuję za dokładne wytłumaczenie wszystkiego, za namawianie do dodania choć odrobiny koloru czarnego, za to, że jesteś tak sympatyczną osobą, że film obejrzałam z uśmiechem na ustach aż do samego końca! :*);
b) wykorzystać blejtram stanowiący część wygranej w candy u Wandy;
c) stworzyć pracę, którą będę mogła powiesić na ścianie w moim pokoju

Wszystkie punkty wypełnione ;) Powstał obrazek zawierający dwie fotki, przedstawiające nas w tańcu :)
Obrazek wisi już na ścianie i rozświetla szarugę za oknem swoją optymistyczną, żółto-pomarańczową kolorystyką:

Zbliżenie na tak zwaną kompozycję :P :

Podoba Wam się? Wy również możecie stworzyć dowolną pracę w ciepłych kolorach i tym samym wziąć udział w wyzwaniu #7 scrapgangu, jest to wyzwanie mojego autorstwa :) OGRZEJMY SIĘ pięknymi, ciepłymi pracami! :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękna praca, prawdziwie ciepła, wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawie się prezentuje, kolory przyjemne, zdjęcia przesympatyczne :)
    Też mam ochotę posiedzieć w tych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  3. haaa!! pieknie kochana pieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh cudna praca!! zdjęcia genialne:D i tyyylee guziczków! SUPER:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja bardzo ładnie całość wygląda i cieszę że wykorzystałaś blejtram. Mam jeszcze dwa gdybyś potrzebowała to chętnie odstąpię. Od dłuższego czasu nie maluję.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne początki, naprawdę! Ćwicz, walcz, dodawaj, walcz kolorem - zobaczysz, wszystko samo się będzie składało!!!!
    Trzymam kciuki - i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń