6 grudnia 2011

Wyniki Papierowego Candy!! :)

Witam Was w Mikołajkowy wieczór :) Przybywam z wynikami papierowego candy! Przepraszam, że robię to tak późno, ale zaraz po pracy pojechałam do mojego Chrześniaka, bo wiecie, św. Mikołaj się pomylił i jeden prezent zamiast do Tomka, przyniósł do mnie! ;)

No ale już jestem i nie przedłużam :D Postanowiłam, że tym razem skorzystam z pomocy random.org, i że będę brać pod uwagę wszystkie komentarze (nawet jak ktoś zostawił podwójny...), a ewentualnie jak wylosuję kogoś, kto nie spełnia warunków, to będę losować dalej ;) Okazało się to zbędne, bowiem pierwsza wylosowana osoba spełniła wszystkie warunki uczestnictwa w zabawie.

A wylosowałam....numer...29!!

(musicie mi wierzyć na słowo, że wylosowałam 29 - próbowałam wrzucić wynik losowania, ale coś źle zrobiłam i w opublikowanym okienku dało się na nowo losować :| Usunęłam więc okienko z random.org, aby nie było niedomówień)

Policzyłam komentarze dwukrotnie i za każdym razem wyszło mi, że komentarz nr 29 zostawiła....
Craftica! Która napisała:

Craftica pisze...

Ja też jestem chętna w zatonięciu i w papierach i w ścinkach :)Pozdrawiam :) (Polska)

Jak widzicie, wylosowana osoba wyraziła chęć posiadania całości nagrody, więc dodatkowe losowanie ścinków nie odbędzie się. Ale nie martwcie się, ścinków wciąż mi przybywa, więc takie Candy na pewno za jakiś czas powtórzę :)

Craftica, gratuluję! A wszystkim pozostałym dziękuję za udział w candy :* Cieszę się, że znalazły się wśród Was osoby, które dołączyły do grona Obserwatorów mojego bloga i które zostawiają ostatnio sporo komentarzy pod moimi pracami. Dziękuję!! :*

Craftica proszona jest o kontakt mailowy na adres: katarzynagrudnik@gmail.com
Drogą mailową ustalimy wszystkie szczegóły dotyczące nagrody :)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwyciężczyni:) PS. Kasiu - u mnie Św. Mikołaj też zostawił prezent dla mojego chrześniaka;) Chyba będę musiała Świętemu jakiś adresownik zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zabawę no i gratuluję takiej wielkiej szczęściarze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za świetną zabawę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zabawę i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to ja czekam na następne candy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. No to szczesciara ma szczescie hihih

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę!
    Gratuluję Zwyciężczyni!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja jestem tą szczęściarą :) :) :) Sama jeszcze nie mogę w to uwierzyć :) Czuję się wyróżniona i baaaardzo szczęśliwa. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę przyjemnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buu:( ale gratuluje szczęściarze! I coś ten Mikołaj pomyłki w tym roku robi... co to będzie na Boże Narodzenie. Do mnie też przyniósł paczkę dla mojej chrześnicy... no ale szczęśliwie dowiozłam:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i Gratuluję Crafticy =}

    OdpowiedzUsuń