12 grudnia 2011

Świąteczna produkcja ruszyła na dobre! ;)

Uwielbiam portal Scrapujące Polki! :) Dzięki kończącemu się dziś wyzwaniu Enczy w dziale KARTKI, udało mi się rozpędzić machinę do świątecznej produkcji - lepiej późno, niż wcale ;))) Encza proponuje przygotowanie kartki tagowej i....tak mi się to spodobało, że zrobiłam 3 kartki od razu :D Z tym, że tylko pierwsza spełnia wymogi wyzwania i ją właśnie zgłosiłam na Portalu :) Nieskromnie przyznam, że jestem zadowolona ze wszystkich trzech karteczek, do tego stopnia, że dziś zamierzam zrobić kolejne - w tym roku chyba wszystkie moje świąteczne kartki będą mieć formę tagów, a co! ;) Koniec gadania, przystąpmy do pokazywania :P

Pierwsza karteczka - od tej wszystko się zaczęło ;))
Później powstała zielona:
A na koniec zrobiłam tę - jest taka ciepła...z tej ostatniej jestem najbardziej zadowolona :))
I jeszcze raz zdjęcie grupowe, przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać, bo tak mi się te karteczki podobają :D
Wszystkie trzy kartki powstały w oparciu o te same zasady: świąteczne kolory, świąteczne motywy, szarpane brzegi, sporo tuszowania, warstwy, papierowe plisy, wstążeczki :)

A teraz czekam na Wasze opinie! I w międzyczasie idę sklecić kilka kolejnych kartek :D

22 komentarze:

  1. świene są. Najfajniejsza trzecia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne! :)
    Twoje najlepsze chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki! Wszystkie mi się podobają, trudno się zdecydować... Mi najbardziej podchodzi pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa widze poszalalas :d pieknie :A

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki i super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no, no. praca pełną parą :) extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie trzy są piękne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie "produkcja". u mnie ostatnio posucha. ciężko mi chwycić za nożyczki, więc podziwiam Cię za pracowitość i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci ta produkcja wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. są naprawdę świetne!!! brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. :))) wszystkie są śliczne, a ostatnia to już w ogóle och ach :))) w ogóle jakie pomysłowe są, te kokardki, wycięcia dodają im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki w miarę.
    Jednakowoż mierzi w oczy obchmertana wstążka,
    zwłaszcza w trzecim wytworze.

    Wiki.

    OdpowiedzUsuń
  13. ;) świątecznie u Ciebie ;)) bardzo ciekawe prace! Świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, przepiękne ! SUPERPRODUKCJA ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kartki, te tagi prezentują się bardzo elegancko i świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tagowe kartki! Ślicznie wszystkie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalona!!! ;) Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  18. No to zaszalałaś:) Wszystkie piękne! klimatyczne, pełne ciepła, pachnące pierniczkami... :))

    OdpowiedzUsuń