30 listopada 2011

Mikołajowa :)

Odpuściłam sobie aż 6 wyzwań kartkowych na Scrapujących Polkach :/// Najpierw skupiłam się na tworzeniu jesiennego albumu, później znalazłam pracę i już w ogóle na nic teraz czasu nie mam.... Ale nowe wyzwanie KARTKI #10 to dla mnie kolejna mobilizacja do tworzenia kartek świątecznych, których na razie mam "aż"...4... :// Z tej jestem nawet zadowolona - dużo się na niej dzieje :)
Mikołaj - z GP, tak samo jak papiery z kolekcji Herbatka dla dwojga (musiałam wypróbować nowy nabytek :D). Dorzuciłam też odrobinę ILS :) Jest tu kilka warstw, wszystkie poszarpane i postarzone tuszem Latarnia Morska. Ze scrapcomu pochodzi również piękny perłowy ćwiek. Koronkę, półperełki oraz guziczek-pierniczek mam z wygranego candy u Wandy :* Nie wiem, skąd mam wstążkę, bo zasypałyście mnie ostatnio kilometrami czerwonej i kremowej wstążeczki :)))

Mam nadzieję, że kartka Wam się spodoba :)

Uciekam do łóżka, bo powieki jakieś takie ciężkie... ;)

15 komentarzy:

  1. Jest świetna:):): Podoba mi się, że tyle się na niej dzieje:)

    Ja to już nawet mówię ile wyzwań opuściłam na SP, ale po prostu czasu kompletnie brak buuuuu...

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka jest urocza bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetna!! uwielbiam te Twoje pomiętoszone i złożone w harmonijkę paski papieru:] duuużo się dzieje i na każdym elemencie trzeba zawiesić wzrok.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowa karteczka, taka lekka,l luźna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest śliczna, ma piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo się podoba !!! Wesolutka i cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta karteczka ;) strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita kartka!
    Kolorystyka i układ są fantastyczne!
    Bardzo mi się podoba!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kartki z motywem tego św. Mikołaja =}

    OdpowiedzUsuń