28 listopada 2011

Nie mniej, nie więcej, czyli moje pierwsze wyzwanie :)

Nie wiem, jak to możliwe, ale w natłoku zajęć zapomniałam wrzucić notkę z moim wyzwaniem na scrapgangu :D Moje wyzwanie trwa jeszcze przez cały tydzień, więc czym prędzej pokazuję, na czym ono polega i zachęcam do udziału :) To moje pierwsze wyzwanie w życiu!

Kto weźmie udział w moim wyzwaniu i spełni wszystkie jego wymogi, będzie mógł dopisać drugi komentarz w notce z candy i podwoić swoje szanse na nagrodę :) Wystarczy zgłosić pracę na scrapgangu za pomocą Inlinkza, a następnie wrócić tutaj i pod notką z candy napisać, że wzięło się udział w wyzwaniu #3 gangu :) Proste, prawda? :D

Moje wytyczne do wyzwania są bardzo pokręcone i skomplikowane - ale tylko na pierwszy rzut oka, bowiem po chwili zastanowienia na pewno dojdziecie do wniosku, że wymagam od Was tego, co większość z nas zazwyczaj stosuje w swoich pracach :) A elementy wyzwania są tutaj:

- praca musi zawierać 3 dowolne, przewodnie kolory (inne kolory są dopuszczane w formie niewielkich dodatków),
- w pracy muszą zostać wykorzystane dwa scrapowe papiery (UWAGA: dwie strony dwustronnego papieru również liczone są jako dwa papiery, chodzi o liczbę użytych wzorów),
- praca musi zawierać 4 kwiatki
- musi się na niej znaleźć też 1 guzik
- a do tego 3 elementy tekturowe/papierowe (chodzi o różnego rodzaju wycinanki: gotowe, z dziurkaczy, z wykrojników, zrobione samodzielnie...)

Te elementy są obowiązkowe, a cała reszta - dowolna!


Ja stworzyłam wg powyższych wytycznych kartkę - bo niestety czas nie pozwala mi ostatnio na jakąś ambitniejszą twórczość...
Papierowe kwiatki pochodzą ze scrapcomu, różyczki, tekturowe elementy, wycinanki - mam z prywatnych wymianek :)

A jutro postaram się wrócić z magiczną zakładką urodzinową :)

9 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła Ci ta karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka śliczna... a ja już głowię się od tygodnia i dalej nie wiem jak się wgryźć w to wyzwanie....:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello. Love your works. Would you like to join in the game among the bloggers which is called Secret Message? http://handmadebydiamonlove.blogspot.com/2011/11/secret-message.html

    It is the best way to be connected with the people from all over the world.

    OdpowiedzUsuń