29 listopada 2011

Mam i ja! :)))

Najpierw końską dawkę inspiracji łyknęłam TUTAJ. Na deser pozachwycałam się jeszcze TUTAJ. Te dwie strony oraz sama nazwa GRUDNIOWNIK (nazywam się Kasia GRUDNIK, miło mi ;D) przyczyniły się do tego, że i ja zapragnęłam stworzyć swoją wersję grudniowego pamiętnika :) I nie ma, że zmęczona po pracy, że mało czasu, że projekt z jednej firmy czeka, że z kartkami świątecznymi nadal jestem w lesie. Usiadłam i zrobiłam. I mam. I zamierzam regularnie dodawać opisy, pamiątki (paragony z przedświątecznych zakupów, karteczki z listą pomysłów na prezenty, opakowanie po cukierkach, które kupujemy tylko na święta...), a może i jakieś zdjęcia - jeśli aparat w grudniu coś uchwyci ;) Już się cieszę :D

Dziś pokazuję gotową okładkę oraz 3 strony w pierwotnej formie - później dojdą opisy, a strony zostaną bardziej ozdobione :)
Cały Grudniownik ma strony z pół-kopert: posklejałam koperty (w trzech rozmiarach i dwóch kolorach), a następnie każdą przecięłam na pół. Dzięki temu uzyskałam pomiędzy stronami kieszonki, w które powkładam zdjęcia i pamiątki :))
Na razie mój grudniowy pamiętnik wygląda tak:
BARDZO PRZEPRASZAM ZA OKROPNĄ JAKOŚĆ FOTEK, zdjęcia były robione o 6 rano, przed pracą, bo później już nie mam kiedy ich robić...

Kółka do spinania albumu (są trochę za duże, ale jak grudniownik sobie przytyje, to będą w sam raz :D), biały dabber i brązowy tusz pochodzą ze scrapcomu. Słówko grudzień pochodzi z zestawu słówek zakupionego w scrapińcu. Papiery to mieszanka kolekcji ILS, całą resztę mam z prywatnych wymian z dziewczynami :* oraz z wygranych w candy :D

Postawiłam na wszystkie kolory, które kojarzą mi się ze świętami i z zimą: czerwony, biały, zielony, złoty, niebieski... :))

A zakładka, która miała być dziś, będzie...innym razem :P

****
A w związku z tym, że wyzwanie #18 na blogu scrapki-wyzwaniowo również polega na stworzeniu grudniownika, a mój wpisuje się w wytyczną wyzwania, bo jest na bazie kopert, zgłaszam moją pracę również tam :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo się Cieszę, że i Ty szalejesz z nami Grudniowo! :******************** Fajne nazwisko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To już? Masz tempo dziewczyno!! Gratuluję:] Jest bardzo bardzo fajny, aż chce się go oglądać dalej:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten Twój grudniownik, bardzo mi się podoba! Sama chętnie zrobiłabym coś takiego, niestety w domu i tym samym w pracowni ;) będę dopiero przed Świętami. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz więcej osób będzie szaleć z grudniownikami :) I dobrze :) Bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, miłego grudniowego oscrapowywania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że do nas dołączyłaś:)) Świetny grudniownik!

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę wiele przyjemności przy uzupełnianiu świetnego grudniownika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :-)) Wyszedł śliczniutki, teraz tylko uzupełniać :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kolorystyka - uwielbiam takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Śliczne są te białe kropeczki na czerwonym tle.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne miejsce do uwieczniania wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń