14 listopada 2011

Znalazłam :)

Wczoraj wieczorem znalazłam mój sposób na świąteczne kartki! Bo - nie oszukujmy się - jestem jedną z niewielu osób, które jeszcze nie rozpoczęły karteczkowych przygotowań do Świąt. Jakoś mi to totalnie nie idzie, kompozycje z mikołajami i aniołami nie chcą się układać. Już nawet pogodziłam się z myślą, że w tym roku nie porozsyłam wśród przyjaciół i znajomych własnoręcznie zrobionych kartek... Aż tu nagle wymyśliłam, że może zacznę od świątecznej kolorystyki, ale kartki zrobię takie 'normalne'. W związku z tym, że faza na ścinkowce i szarpania trwa, powyciągałam odpowiednie papiery, pocięłam, poszarpałam, potuszowałam, ponaklejałam i...z efektu jestem zadowolona. Pierwsze koty za płoty ;) Najpierw powstała ta karteczka:
Efekt zadowolił mnie na tyle, że popełniłam jeszcze jedną, podobną. I teraz mam takie dwie, świąteczne kartki:
I chyba powstaną kolejne takie, bo dobrze mi się je robiło, są niewymuszone, takie moje, a chyba mają w sobie odrobinę Świąt? Jeśli nie uda mi się wykorzystać wszystkich świątecznych obrazków, jakie kupiłam w szale zakupów sezonowych, to może wykorzystam je za rok, albo np. dorzucę do candy - na pewno się nie zmarnują ;))) A kto wie...może w tym świątecznym kartkowaniu rozkręcę się na całego i jednak zacznę robić typowo Bożonarodzeniowe prace...?

Powyższe kartki powstały głównie z papierów Galerii Papieru :) Stempel pochodzi z Lemonade, a tusze (brązowy i czarny) ze scrapcomu.

13 komentarzy:

  1. hehe mi też coś świąeczne klimaty nie wchodzą, a w sklepach już choinki:D
    Może bliżej grudnia sie "odblokuje"

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie masz ochoty zglosic ich tutaj, sadze ze sie super nadaja http://kreatywnepole.blogspot.com/2011/11/wyzwanie-z-kacprem-swiateczna-kartka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzyskałaś fantastyczny efekt swoimi pracami!!!!ekspresowe, szybkorobiące się z wielka przyjemnością karteczki to najlepsze wyjście na bożonarodzeniowy szał kartkowy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczki, teraz to ja jestem jedną z bardzo nielicznych osób, które nie zrobiły żadnej kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, szczególnie ta druga jest po rpostu wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie ładne!!!:) pięknie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewymuszone kartki - najlepsze ! uwielbiam te świąteczne kolorki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń