14 listopada 2011

Energia czerpana z kolorów

Drugi tydzień w nowej pracy rozpoczęłam od...paskudnej grypy żołądkowej i zwolnienia lekarskiego :/// Super, nie? :( Jak zawsze staram się znaleźć jakieś pozytywy zaistniałej sytuacji, ale nic nie przychodzi mi do głowy. No...może tylko to, że zdążyłam zrobić zdjęcia wczoraj dłubanej kartki zanim się ściemniło... Kartka powstała na kolorystyczne wyzwanie #93 na blogu Sketchy Colors. Paleta prezentuje się tak:

Niesamowicie energetyczne połączenie kolorystyczne zmobilizowało mnie do dopracowania każdej strony kartki:
Wybrałam papiery i dodatki w odpowiednich kolorach i stworzyłam warstwową, poszarpaną, kolorową i radosną kartkę urodzinową :) Ostatnio najlepiej tworzy mi się takie "ścinkowe" kartki z wielu skrawków papierów różnych kolekcji i różnych firm.

Papierowe kwiaty Latarni Morskiej oraz Primy zakupiłam w scrapcomie. Papiery wykorzystane w kartce pochodzą z UHK Gallery, ILS i Galerii Papieru. Napis okolicznościowy (wykonany z takiej cieniutkiej blaszki) mam od Justynki :*

ps. Szczęśliwym (dla mnie) zrządzeniem losu zostałam wylosowana w candy u Wandy. Dwie poprzednio wylosowane osoby nie zgłosiły się po nagrodę i chyba powinnam Im tu teraz podziękować ;) bo dzięki temu do mnie trafią te wszystkie skarby :)))

9 komentarzy:

  1. ..uuuuuuuuuuuuu ..kochanaaaa to dochodź do faormy akarteczka mi tryska samymi pozytywnymi siłami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka:))) Może i Cię pocieszę - ja załapałam wirusa w drugim dniu nowej pracy... Zielona byłam jak Twoje kwiatuszki... do dziś niektórzy mi to pamiętają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczki bardzo radosne,wesołe. To na pewno był taki nastrój jak je tworzyłaś. Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. hardkorowe połączenie kolorów - Tobie wyszło rewelacyjnie.
    Zdrowiej kochana!!
    a w pracy zrozumieją, zwlaszcza, że szybko sie to roznosi więc pewnie nie ty jedna na zwolnieniu wylądujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Your card is beautiful!
    Love the flowers.
    Thank you for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!
    Hugs Anne

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa kartka ! dodaje optymizmu w jesienną niepogodę :)))

    OdpowiedzUsuń