11 listopada 2011

Zimowa Tilda na święta ;)

Dzięki wyzwaniu #9 na blogu UHK Gallery- Inspiracje, zmusiłam się (tak, zmusiłam, bo kompletnie mi to nie idzie...) do zrobienia kartki świątecznej. Od razu postawiłam na mroźną, zimową wersję kartki, bo wiedziałam, że taka typowo świąteczna mi się nie uda. Z tej natomiast jestem nawet zadowolona. Pokazuję Wam kartkę jeszcze bez bazy, bo i tak kończyłam ją na ostatnią chwilę - teraz to ja na nic czasu nie mam! :P

Przepraszam za paskudne fotki z cieniem w tle, no ale i tak nie mogę czekać na lepszą pogodę ;D Bo dziś kończy się wyzwanie.

Tildę pokolorowałam kredkami akwarelowymi i usadowiłam na tekturowej śnieżynce ze Scrapińca. Najpierw jednak potraktowałam śnieżynkę grubą warstwą z białego dabbera ze scrapcomu i delikatnie opruszyłam turkusowym brokatem. Dorzuciłam kilka śnieżynek, które wycięła dla mnie Justynka :*, niebieskie krople akrylowe i szklane niebieskie ćwieki ze scrapcomu, połączyłam warstwowo różne niebieskie ścinki z UHK Gallery i z GP, poszarpałam wszystkie brzegi i potuszowałam brązowym distressem ze sklepu scrapki.pl, a na koniec czarnym tuszem odbiłam stempel Lemonade :)

Trzymajcie się ciepło, bo na dworze...brrrr...zima idzie!!

15 komentarzy:

  1. śliczna karteczka z Tildusią (jeszcze nie posiadam tych stempli:() bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej , ale sweet ,super jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :) I Tilda tak pięknie pokolorowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka z moim ukochanym wzorem Tildy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo piękna! I te śnieżynki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mroźźnoo wyszło, faktycznie:) ale przy okazji też pięknie:) cieszę się że gwiazdki scrapkowe się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna Ci wyszła ta zimowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna. fajne są Twoje wszystkie Tildunie :) a ze zdjeciami mam podobnie... ciagly klopot albo z ustrzeleniem pogody albo jak dzis bylo ladnie to w mega pospiechu bylam, wiec i tak niewiele z nich nie wyszlo :/ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,kochana nie narzekaj ,bo karteczka jest cuuudna!!!Mrozna..ale taka własnie powinna być zima:)))Mrozna i śnieżna!Tilda jak malowana:)))

    Dziękaski za,wiadomo co:*****

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka:)W dodatku baaaardzo zimowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu UHK Gallery Inspiracje.

    OdpowiedzUsuń