29 września 2014

Nowa kolekcja Lemoncraft i candy!

Nie jest tajemnicą, że papiery Lemoncraft uwielbiam. Moje serce skradły przede wszystkim papiery z serii Nie zapomnij mnie oraz Tylko mnie kochaj i te dwie kolekcje można w moich pracach zobaczyć dość często. Teraz chyba nadszedł czas na rozszerzenie repertuaru ulubionych papierów, ponieważ na sklepowe półki wkroczyła nowa, wyjątkowa kolekcja.

Przepiękne, ciepłe beże, prześliczne kwiaty i niezwykle romantyczna atmosfera to to, co przyciąga mnie do Domu Róż. Nowości dopiero pojawiły się w sklepie, a ja już zdążyłam zamówić zestaw papierów z badzikami, arkusze z elementami do wycinania, pasujące do kolekcji papierowe kwiaty i zachwycająco cudne ćwieki (psssst, nie mówcie o tych zakupach mojemu mężowi! :P)...

Ale skoro istnieje szansa na wygranie pełnej kolekcji Dom Róż, to dlaczego miałabym nie spróbować? A nuż się uda i będę mieć jeszcze więcej fajnych przydasi? :-D

https://lemoncraft.pl/papiery/papiery-lemonraft/papiery-domroz

Powiedzcie sami, czyż ta kolekcja nie jest piękna??? Chyba każda scrapująca osoba chciałaby mieć te cuda teraz u siebie :-) Ja na pewno!

Do zabawy możecie dołączyć TUTAJ - ale lepiej tego nie róbcie, po co będziecie zmniejszać moje szanse na wygraną? :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz