8 września 2014

Wyniki Romantycznego Candy!!

Dziś przekonałam się, że dobro powraca.... Ale po kolei :-)

Dziękuję Wam za udział w zabawie, sumienne wypełnienie obowiązków uczestnictwa, a także za wszystkie piękne życzenia urodzinowe :-* Muszę przyznać, że jestem w szoku, iż zgłosiło się zaledwie 30 osób... Nie wiem, czy to ten czas po-wakacyjny, czy nagroda Wam się nie podobała, czy też ilość wytycznych niektórych przeraziła... Ale przynajmniej ci, którzy się zgłosili do zabawy, mieli większą szansę na wygraną ;-)

Oczom przed chwilą nie dowierzałam, gdy Random.org wylosował ten oto numerek.....:

Los nie mógł trafić lepiej!! Pod numerkiem 15 kryje się bowiem Wiola_c - moja koleżanka z DT Scrapgangu, a do tego osoba, która coś dla mnie zrobiła i głowiłam się, jak ja Jej się odwdzięczę... A tu los wymyślił za mnie :-)))

Wiolu odezwij się do mnie na maila, bo chyba gdzieś zgubiłam Twój adres!

Raz jeszcze dziękuję wszystkim za zabawę i życzę powodzenia w kolejnym rozdawnictwie :-)

Życzę Wam wszystkim miłego tygodnia! :*

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Wioli, szczęściara ;)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i dzięki za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, niesamowite, ale niespodzianka ogromnie się cieszę i dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiola Ty farciaro! Gratulacje :) Dzięki Kasia za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla Wioli.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń