26 września 2014

Pierwsze koty za płoty: kartka świąteczna

Tak, wiem, do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze 3 miesiące, a to bardzo dużo czasu. Chodząc jednak po scrapowych blogach, napotykam coraz większą ilość prac świątecznych. I uderzyła mnie myśl, że ja znów będę robić kartki na ostatnią chwilę, ścigając się z czasem. Postanowiłam wykorzystać fakt, iż aktualnie i tak nie mam nic lepszego do roboty ;-) i chwyciłam za papiery, próbując znaleźć choć odrobinę świątecznej weny. Lekko nie było, ale gdy rano mąż napalił w piecu, od razu łatwiej przyszło mi wyobrażenie sobie zimowych dni. I tak powstała moja pierwsza tegoroczna bożonarodzeniowa kartka, tagowa, ale duża, z kwiatami, ale jednak mroźna :-)



Do wykonania kartki użyłam cudownych papierów Lemoncraft, które zestawiłam z papierami UHK Gallery, kropką nad i jest napis ze Scrapińca.

Sezon kartek świątecznych uważam za rozpoczęty, więc nie zdziwcie się, gdy jesienne prace będą przeplatane płatkami śniegu i poinsecjami :D

2 komentarze: