24 września 2014

Kartka dla dziecka - na trzecie urodzinki!

Wystarczyło połączyć kolekcje Tylko mnie kochaj i Nie zapomnij mnie, by stworzyć kartkę na jakże ważne i poważne trzecie urodziny ;-) Dodałam misia, bo to w końcu dziecięca karteczka, a całość zyskała wrażenie lekkości dzięki tekturkowym motylkom. Jest i odrobina elegancji: do różowych kwiatuszków podoklejałam środki w postaci maleńkich półperełek.

Dziś pierwszy raz od 3 dni nie pada deszcz, słońce pięknie świeci, a ja nie potrafiłam zrobić ładnego zdjęcia... Ci, którzy znają papiery Lemoncraft, na pewno są w stanie odtworzyć sobie rzeczywiste kolory. Cała reszta musi mi wierzyć na słowo: te róże i błękity są zabójczo piękne ;-)

5 komentarzy:

  1. Słodka karteczka na poważny wiek ;) Ja niestety ciągle nie jestem w posiadaniu papierków Lemoncraft. Musze to w najblizszym czasie zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocza ta kartka i w dodatku z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka karteczka- a nie przesłodzona! :)

    OdpowiedzUsuń