28 września 2014

Tylko dwa kolory - notatnik

Próbowaliście kiedyś zrobić pracę z użyciem tylko dwóch kolorów? Ale tak totalnie dwóch, bez odstępstw w postaci napisów, środków kwiatków, czy przeszyć? To zadanie tylko z pozoru jest proste, ja sporo się namęczyłam i nagłowiłam, by zrobić jakąś sensowną, dwukolorową pracę. W końcu powstał on - notatnik w odcieniach fioletu i zieleni. Pomogły mi nowe papiery z Galerii Papieru, tekturki ze Scrapińca i zielona mulina oraz igła do jeansu - papiery są dość sztywne i grube, a widoczne na pracy przeszycia są ręczne ;-) Dziś mam odcisk na palcu...ale to nic ;-)

Całe to zamieszanie z kolorami spowodowane jest konkursem, który scrapki.pl organizują na forum scrappasion. Macie jeszcze kilka dni, by wziąć udział w zabawie :) A ja życzę Wam miłej, słonecznej niedzieli! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz