29 września 2014

Kartka na Boże Narodzenie

Zdążyłam jeszcze z pracą na wyzwanie Craft and You Design. Musiałam wypróbować nowe, świąteczne papiery ;-)


W pracy użyłam papierów z kolekcji:

U mnie karka-chmurka w kolorach, które szczególnie kojarzą mi się z Bożym Narodzeniem: złoto i czerwień. Główną ideą tej kartki jest jej kształt i warstwowość, dodatków mamy tu niewiele, zaledwie jedną tekturkową choinkę, przyozdobioną "bombkami" z perełek, kilka dziurkaczowych śnieżynek i kawałek sznurka. Ale mnie się podoba :-)


To już moja druga kartka świąteczna w tym roku, zaczynam wierzyć, że po raz pierwszy nie będę ich kleić na ostatnią chwilę! ;-)

Udanego startu w nowy tydzień :*

4 komentarze:

  1. Hymmmm chyba tez powinnam zaczac, bo znajac mnie znow Wigilia mnie zastanie..... Superowa chmurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna chmurka, chyba też muszę zacząć produkcję

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely!!! Thanks for playing along with us at Craft & You Design!
    ~Olga Kovalchuk

    OdpowiedzUsuń