11 września 2014

Ślubne wspomnienia - LO

Wczoraj wieczorem obejrzałam cudny album ślubny autorstwa Ani Zaprzelskiej, o TUTAJ. Poczułam się tak zainspirowana tematyką ślubną, że nie zważając na późną godzinę i rozpoczęte 3 inne projekty, wyjęłam jedno z moich ulubionych zdjęć z tamtego pięknego dnia i ruszyłam z pracą :-) Z efektu jestem bardzo zadowolona, odnoszę wrażenie, że to - jak dotąd - mój najlepszy scrap!

Na tło idealnie pasował mi papier Lemoncraft Tylko mnie kochaj 06. Kompozycję uzupełniłam obrazkiem z papieru A4.


Kompozycja opiera się na wielowarstwowości. Wykorzystałam papier z delikatnym motywem kwiatowym, powycinałam też serwetki z papieru Tylko mnie kochaj 04, uwielbiam te serweteczki, jestem od nich uzależniona i - jak pewnie niektórzy z Was zauważyli - wciskam je niemal do każdej pracy :-)) Dodałam też trochę papierowych kwiatów, tekturki, koronki, tagi, perełki... Poszczególne elementy są delikatnie muśnięte jasnobrązowym tuszem.


Do kompozycji dodałam troszkę roztarganej gazy, myślę, że nadaje ona całości takiego zwiewnego, romantycznego charakteru. Wycięte wykrojnikiem ciemnozielone listki potraktowałam białym gesso, dzięki czemu lepiej dopasowały się kolorystycznie do reszty kompozycji.


Na papierowych serwetkach zrobiłam kropeczki srebrnym brokatem w kleju - roziskrzone drobinki nadają pracy eleganckiego charakteru, taką samą rolę pełnią samoprzylepne perełki, które przykleiłam tu i ówdzie. Dodałam też subtelne, kremowe naklejki-napisy, związane z tematyką ślubną.


Z papieru z motywem roślinnym wycięłam szare listeczki, które dodałam do papierowych kwiatów i potraktowałam złotym brokatem w kleju, nadając im delikatny błysk. Całość kompozycji uzupełnia tekturkowy zawijas :-)


Moje ślubne zdjęcie zyskało oprawę, dzięki której podoba mi się jeszcze bardziej! :-) Cieszę się, że poddałam się wczoraj wenie :-)

11 komentarzy: