3 stycznia 2011

Zaproszenie Specjalne

Szaleństwa czasu okołosylwestrowego dobiegły końca, zatem czas na nową notkę. Właściwie to przejrzałam zdjęcia na komputerze i muszę zaburzyć chronologię prac, ponieważ mam jeszcze sporo zaległych tworów, które chcę Wam zaprezentować :)
Dziś zaproszenie specjalne na ślub - dla Rodziców Państwa Młodych. Koleżanka i Jej Narzeczony wymyślili, że skoro Rodzice organizują wesele, to nie wypada dać Im takich zwyczajnych zaproszeń, dlatego zrobiłam dwa Zaproszenia specjalne stosując się do wytycznych wymagającej pary ;)
Są to pierwsze zaproszenia ślubne mojego wykonania, ale w ich przygotowanie włożyłam całe serce :) Widać to szczególnie w napisie, w którym każda literka wydrukowanego tekstu została pokryta złotym brokatem - a nanosiłam go na literki za pomocą szpilki ;P
Pierwotna wersja zaproszenia wyglądała tak:

ale po konsultacji z Narzeczeństwem wprowadziłam sugerowane zmiany i Rodzice Przyszłej Pary Młodej zostali obdarowani takimi zaproszeniami:


I jak? :)
Ramka ze Scrapińca została ozdobiona...złotym lakierem do paznokci (pozostałości po poprzedniej pasji ;P), literki obklejone złotym brokatem (również z czasów nailart'u :D), kwiatki Heyda, perełki ze zbiorów własnych szufladowych, złota wstążeczka from Empik, obrączki również ze Scrapińca, papierowa koronka Heyda, a papier ze sklepu scrap.com.pl

Życzę w nowym roku niewyczerpanych pokładów weny, mnóstwa czasu do tworzenia, możliwości do rozwoju pasji i umiejętności i worków z pieniędzmi na zakup nowych "zabawek" scrapowych i nie tylko :)

3 komentarze:

  1. Kasiu piekne sa te twoje dzieła ,naprawde jestem mile zaskoczona:*szkoda że juz wyszłam za mąż bo z pewnosćią zamówiłabym takie zaproszenia u Ciebie :0
    natalka G.

    OdpowiedzUsuń