31 stycznia 2011

Urodzinowy komplet dla Magdy

W piątek byłam na świetnej imprezie urodzinowej mojej koleżanki ze studiów - Magdy. Magda w prezencie dostała książkę (cóż innego filolożka może kupić filolożce? :P), a do książki ręcznie robiony komplecik: kartkę i zakładkę do książki.
Wymyśliłam sobie, że całość utrzymam w tonacji różowo-czekoladowej. Wyszło tak:

Kartka ma dość sporo warstw, niestety na fotce nie widać zbyt dobrze jej wypukłości. Zakładka ma przyklejone cyrkonie i motylki w różnych miejscach po obu stronach, tak, aby w jednym miejscu nie tworzyło się zbyt duże wybrzuszenie ;) Jedna strona zakładki jest bardziej brązowa, druga bardziej różowa :D Solenizantka była zadowolona, mam nadzieję, że Wam również podoba się ten komplet! Bo zamierzam robić kolejne ;))

Materiały: papiery Victoriana ze scrap.com.pl: ten i ten, różowy brystol, samoprzylepne cyrkonie też ze scrappeelu, kwiatuszki heyda potraktowane złotym tuszem heyda i brązową farbką akrylową, dziurkacz brzegowy, samoprzylepna papierowa koronka heyda, motylki od Paulinki :), złota wstążeczka from Empik :D

4 komentarze:

  1. pięknie kochana:)
    tylko chyba szkoda byłoby mi takiej zakładki używać, bałabym się, że za szybko się zniszczy:D
    fajnie byłoby, jakby była jakoś zafoliowana może, albo w jakiś inny sposób ochroniona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, choć mam jedno zastrzeżenie - nie użyłabym zakładki z mocno wybrzuszonymi elementami - nie znoszę jak mi na kartach książki zostaje ślad po czymkolwiek, a niestety te motylki mogą się w nie wbijać kiedy książka jest mocno zamknięta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię różowego, ale... ten komplet jest śliczny:) każda następna rzecz, którą zrobisz jest coraz ładniejsza, każda należy do tych "najładniejszych", bo każda następna jest piękniejsza od poprzedniej :)
    Tak w ogóle to mam prośbę do Ciebie :) Tomek za 3 tygodnie ma urodziny, więc chciałabym zamówić dla niego kartkę urodzinową ;) lubi piłkę nożną (Chelsea Londyn, której nie lubię ale co tam), samochodami i komputerami też się interesuje... Mnie wpadł do głowy jeden pomysł: jakiś tam piłkarzyk w niebieskim stroju, tak jak ci z Chelsea mają, a na koszulce 23 - z racji urodzin. Nic więcej mi nie przychodzi do głowy ;)
    Oczywiście kartka do zainteresowań nawiązywać nie musi, byle jakaś męska była ;) :P

    OdpowiedzUsuń