4 stycznia 2011

Notes w grochy :)

Wkręciłam się w to blogowanie niesamowicie ;) W związku z tym - dziś kolejna moja praca. Tym razem jest to mój drugi notesik (pierwszego Wam jeszcze nie pokazywałam :P) - wykonany w prezencie poświątecznym dla mojej Kaś. :) Zdjęcie tylko jedno, jak zwykle kiepskiej jakości, ale coś tam widać ;) Skromnie ozdobiony, klasyczny - tak, jak Kaś. lubi :) Wiązany na czerwoną wstążeczkę.

Papier to "Zachwyt" z kolekcji Zauroczenie, zakupiony w sklep.scrap.com.pl, który cudnie zgrał mi się z ramką nawiasową zakupioną w scrapińcu, którą potraktowałam czerwoną farbą akrylową. Dodałam kwiatki Heyda, kilka perełek z allegro, wstążeczkę i notesik gotowy :)

A za jakiś czas mój pierwszy porządny album ;) Ale po drodze jeszcze kilka innych rzeczy :)
Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze, za odwiedziny na moim blogu, za Waszą życzliwość i wyrozumiałość dla trudnych początków ;)

3 komentarze:

  1. Notes bardzo fajny...a jesli chodzi o zdjęcia to mam ten sam problem ale nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER! Taki delikatny i skromny:)

    OdpowiedzUsuń