11 stycznia 2011

Praca na wyzwanie #17 Twórczego Pokoju

Wczoraj pojawiło się nowe wyzwanie w Twórczym Pokoju. Kiedy je zobaczyłam, od razu wiedziałam, że MUSZĘ ponownie spróbować swoich sił, a to dlatego, że 1) mam bardzo miłosne zdjęcie, które od dawna czeka na oprawę, 2) jako studentka polonistyki nie mogłam sobie odmówić wyzwania, w którym inspiracją jest poezja :D
W tym miejscu bardzo dziękuję Załodze Twórczego Pokoju - dzięki Wam znalazłam w sobie i odwagę, i mobilizację i w tematyce LO pierwsze koty za płoty ;)
Nie jest to scap idealny, ale na moje potrzeby wystarcza :D Powtórzę się po raz enty - to mój pierwszy raz :D (ostatnio ciągle mam jakieś swoje pierwsze razy ;D). Mam nadzieję, że praca choć troszkę Wam się spodoba. Wyszło trochę mroźnie, ale w końcu zima trwa ;)
A jakie były wytyczne wyzwania #17?
Inspiracją był ten wiersz:

"- Czy wiesz co to miłość? - Miłość, mój kochanku,
Dwóch serc harmonia, pierwszy uśmiech w życiu,
Słonce wschodzące w dni naszych poranku,
Fiołek kwitnący w ukryciu.
- O! moja droga, ty nie znasz miłości;
Miłość w tem życiu krotka złudzeń chwilka,
Jeden sen piękny na kwiatach młodości,
Bóstwo na skrzydłach motylka. "
                                   [G. Zieliński]



a oprócz tego w pracy nie powinien się pojawić kolor czerwony. No to u mnie niebiesko na maksa - bo niebieski to mój ulubiony kolor :)


Koniec gadania, przejdźmy do wyzwania ;) Oto i moje początki z LO:



Do wykonania tej pracy użyłam papieru At noon oraz bilecików z ILS, dziurkacza brzegowego Craft, napisów ze scrapińca, kwiatków Heyda, niebieskich perełek z artystycznego. Serduszka z ciemnoniebieskiego brystolu oraz bileciki na nich umieszczone potraktowałam błękitym tuszem Heyda.

I to tyle na dziś, biegnę na śniadanie, bo spóźnię się do pracy ;)

6 komentarzy:

  1. Hmmm... ja bym coś drobnego zielonego dodała aby pasowało do koszulki Kuby;) ale to tylko moja drobna uwaga ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) Choć zgadzam się z przedmówczynią - jakiegoś zielonego akcentu mi na karteczce brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, fajna fotka i zrobiłaś jej świetną rameczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana i ja po raz pierwszy w życiu dla tego wyzwania poczyniłam LOska ;-D
    piękne zdjęcie ,bardzo ładnie oprawione!
    dziękujemy za udział w naszych zabawach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, chciałam dodać coś zielonego, bo również pomyślałam o tym, że koszulka Kuby trochę się gryzie z resztą, ale żaden dodatek mi nie pasował... (dziś kupiłam cudne zielone ćwieki, no ale już za późno, żeby coś tu zmienić :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy za udział w wyzwaniu Twórczego Pokoju:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń