5 stycznia 2011

Kartka na roczek Amelki

W sylwestrową noc pewna śliczna, mała dziewczynka hucznie świętowała swój roczek :) Z tej okazji zrobiłam dla Niej kartkę - która bardzo spodobała się Jej Mamie ;) Sama Amelka dopiero za kilka lat będzie mogła wypowiedzieć się na temat mojej pracy :P

To oczywiście znów moje początki - pierwsza moja kartka dla dziewczynki i pierwsza kartka w temacie roczków (już za 2 miesiące stworzę z tej okazji kartkę dla mojego Chrześniaka! Ależ ten czas leci!!) :) Chciałam, aby było dziewczęco i słodko - wyszło troszkę przesłodzone, ale co tam, w końcu Solenizantka też przesłodka i cudna, więc taka kartka do Niej pasuje :)))


Do wykonania tej kartki użyłam: różowy brystol, dwustronny papier Marianne z kolekcji Victoriana, zakupiony w sklepie scrap.com.pl , kremowy brystol, z którego wycięłam literki, czerwone cekinki (do ozdobienia literek) z mojej kolekcji ozdób do paznokci ;), delikatną białą koronkę, którą dostałam od babci (właściwie to dostałam od Niej całe pudło koronek :D), kwiaty Heyda, szklaną kulkę (jako środek kwiatka) znalezioną w szufladzie, tag zrobiony z metki od ubrania, czerwoną farbę akrylową, motylki wycięte dziurkaczem, kawałek czerwonej muliny, pudrowy różowy guziczek podkradziony mamie, przeźroczysty różowy koralik w kształcie fasolki (też znaleziony w szufladzie). Ufff, chyba tyle ;P Środek kartki ozdobiony papierową koronką Heyda oraz dziurkaczem brzegowym, ale nie pamiętam, jak się ta firma nazywa :P W środku po prawej są życzenia, a po lewej wiersz o dzieciństwie :)

I jak?

2 komentarze: