28 grudnia 2010

Mój pierwszy raz....

...czyli: postanowiłam podjąć wyzwanie w Twórczym Pokoju. Tylko bardzo proszę nie śmiać się ze mnie, jestem stremowaną debiutantką :> I zdaję sobie sprawę, że moja praca będzie najgorszą ze wszystkich, ale kto nie próbuje, ten do niczego w życiu nie dochodzi ;P
Przepraszam za okropną jakość zdjęcia, używałam gorszego z dwóch aparatów, w beznadziejnym oświetleniu przy okropnej pogodzie ;) To tyle tytułem wstępu i usprawiedliwień :D

Wyzwanie fotograficzne inspirowane TYM zdjęciem. Dodatkowe wytyczne: miało być biało, z dodatkiem brązu i szarości/srebra oraz koniecznie z drobnym czerwonym akcentem. Wyszło mi coś takiego:
Na pewno nie widać, że różyczka ma dorobione "zmrożone gałązki" z cierniami, więc tu zbliżenie (choć beznadziejnej jakości, bo fotka robiona w nocy):
Tak się wczoraj rozpędziłam, że zrobiłam jeszcze notes dla mojej koleżanki :) Ale o tym już w następnej notce ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo udany debiut ,piękna karteczka
    dziękujemy za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Oj widzę potencjał :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu w Twórczym Pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, bardzo Wam dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że nie jest aż tak źle jak myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie martw ja też jestem początkująca. :P A kartka bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu - karteczka śliczna! :)

    Choć radzę popracować nad jakością zdjęć ;) Bo co jak co, ale odpowiednia prezentacja jest też kluczem do sukcesu w scrapbookingu ;)
    Nad pierwszym zdjęciem (nie licząc problemu z ostrością) trzeba by było tylko ciut popracować w jakimś graficznym programie, w drugim niestety oprócz ostrości jest problem z kolorem - przy zdjęciach ze sztucznym oświetleniem musisz włączać odpowiedni balans bieli, albo też 'wracać do naturalnego koloru' programem graficznym.

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się zapowiada:) Początki Twojej twórczości są bardzo obiecujące - chętnie będę do Ciebie zaglądać:)

    PS. Czy to ta sama Kasia która pisała Queefowisko? Podczytywałam bardzo dawno temu i jakoś twarz ze zdjęcia wydaje mi się znajoma;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    http://rosse5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja praca i naprawdę nie masz się czym przejmować):

    OdpowiedzUsuń