27 grudnia 2010

Dwie kartki urodzinowe

Dziś przedstawiam dwie kartki urodzinowe. Pierwsza - dla radosnej kobiety, a więc jest to kartka kwiatowa, w radosnej, pastelowej kolorystyce (przepraszam za jakość zdjęcia). Kartka była wykonywana w październiku, czyli w czasie, gdy mój warsztat pracy był jeszcze bardzo ubogi. Użyłam w niej: kremowych i niebieskich papierowych kwiatów Heyda (Empik), perełek ze zbiorów prywatnych, nożyczek do ozdobnego wycinania Heyda, papieru z kolekcji Idylla, zakupionego w sklep.scrap.com.pl i kolorowych brystoli.





Druga kartka była wykonywana niedawno, jeszcze w tym miesiącu. Miała to być męska kartka dla wujka mojego chłopaka, ale nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem kwiatów i wyszło jak wyszło ;) Niemniej efekt był dla mnie dość zadowalający :) W tej kartce użyłam: strony starej książki, papieru Fanny z kolekcji Victoriana, papieru Spiżarnia z kolekcji Idylla, niebieskich i białych (z niebieskimi brzegami) kwiatów Heyda (Empik), brązowej farbki akrylowej i brązowego brystolu :)

I co sądzicie o kartkach urodzinowych w wykonaniu początkującej scraperki? ;)

2 komentarze:

  1. Witaj :)

    Kartki bardzo ciekawe :) Szczególnie ta druga mi się podoba. Widac, że robisz postępy, no i potrafisz wykorzystac rzeczy, ktore są wokół Ciebie :) A to ważne, bo rzeczy nabierają oryginalności :)
    Mi się podoba :)

    Sama zaczynałam rok temu, więc wiem że poczatki bywają trudne :)

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości, nowych pomysłów i weny twórczej

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Bardzo ładne karteczki, szczególnie ta w kropeczki (uwielbiam!). Pozdrawiam i zapraszam do siebie - początkującej bloggerki;)

    OdpowiedzUsuń