17 grudnia 2010

Moja pierwsza kopertówka...





















Moja pierwsza w życiu kopertówka, będąca wynikiem prześledzenia kilku(nastu) kursów na wykonanie takowej - nie jest idealna, trochę krzywo się poskładała, ale jak na pierwszy raz to chyba nie jest aż tak źle? :) Z pewnością będę ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć, bo bardzo mi się taka forma kartek podoba.
W powyższej pracy wykorzystałam papiery zakupione w sklep.scrap.com.pl, gdzie robiłam moje pierwsze scrapowe zakupy :) Z tego sklepu pochodzą również samoprzylepne diamenciki, pełniące funkcję środków kwiatków. Kwiatki i wstążeczkę zakupiłam w Empiku, a koronkę mam od babci ;)

7 komentarzy:

  1. bardzo udany ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza karteczka,moje pierwsze karteczki nie wyglądały tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna kopertówka :) ma boskie kolorki!!
    ja się jeszcze nie zebrałam żeby kiedyś w końcu zrobić kopertówkę ;D

    zapraszam do siebie na candy... ;):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :) aż się chce tworzyć dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka świetna :) Bardzo lubie ten papier :) Nawet teraz robie z niego notes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że jest ok :) Świetna kopertówka. Zaraz tak się rozkręcisz, że nie nadążymy za Tobą :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń