27 października 2015

Razem - oprawa ślubnej fotografii :)

Cześć!
Hi!

W tym miesiącu na nic nie mam czasu... Bałam się, że nie zdążę zrobić pracy na wyzwanie w Scrap Around The World! Ale jest! :) Choć tym razem tylko jedna ;-)
In this month I haven't time for anything... I was afraid that I don't have time to make work on the challenge at Scrap Around The World! But it is! :) Even if the only one this time ;-)


Z tej absolutnie cudownej tablicy inspiracji
From this absolutely gorgeous mood board 


wzięłam:
I took:

- tematykę (jestem wdzięczna za to, że możemy być razem) / the theme (I'm thankful that we can be together)
- delikatne przejścia kolorów, u mnie biel, żółty, jasnoniebieski / delicate shadows of colors, here a white, yellow, light blue
- motyw liści (użyłam ich sporo w kompozycji) / leafs motif (I used a lot of leafs in the composition)
- ptaszka / the bird
- "bąbelkową" strukturę - u mnie w formie plastrów miodu nałożonych przez maskę / "bubbles" structure - at my work as a honeycombs from stencil
- z ostatniego zdjęcia wzięłam motyw serduszek i gwiazdek (tekturowe) / from the last picture I took a hearts and stars motifs

A tu trochę szczegółów:
And here some details:





Mam nadzieję, że podoba Wam się mój scrap!
I hope that you like my layout!

Buziaki,
Kisses,

Kasia Udalska

***
Materiały:
- ścinki z papierów Lemoncraft
- maska z Agaterii
- niebieskie różyczki zrobiłam sama :)

9 komentarzy:

  1. This is so beautiful! I love the way you've used up your leftover chipboard pieces - so clever! Thanks for joining in at SATW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ramka/oprawa na zdjęcie. I bardzo ładne zdjęcie. :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, lekko i romantycznie, a zdjęcie jest bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, aż się buźka uśmiecha pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny scrap! Niesamowicie pogodny. Dziękuję w imieniu zespołu Scrap Around The World za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful, love it!
    Thanks so much for joining us at SATW this month.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tło i piękne detale <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Around The World! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful layout! Love the soft subtle use of color! Beautiful photo! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So sweet and beautiful! Thank you for playing along with us at Scrap Around The World! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń