13 października 2015

Kartka na Dzień Nauczyciela oraz słoneczny romantyzm

Witajcie!

W moim kąciku powstają coraz to nowsze prace, jednak nawał zajęć nie pozwala mi znaleźć chwili na obróbkę zdjęć, czy napisanie notki... 3 duże albumy czekają w kolejce do pokazania, ale dziś zaprezentuję moje pierwsze inspiracje dla Magicznej Kartki :) Na firmowym blogu znajdziecie spis materiałów ze sklepu, które zagościły na moich pracach :)

Przygotowałam dwie różne kartki z jednej, mojej ulubionej, kolekcji MK La Magie Ombre. Uwielbiam te pastelowe kolory i bąbelki! :D

Pierwsza kartka powstała na Dzień Nauczyciela dla przedszkolanki. Całą "robotę" wykonują ręczne przeszycia, stemplowane i wycięte kwiaty oraz digi stempel autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej.
Dodałam też tekturkowe sówki - na zewnątrz oraz w środku kartki:





Druga kartka powstała właściwie pod wpływem chwili - musiałam odsapnąć między kolejnymi albumami, no i zrobić coś, co choć na chwilę odegnałoby oddech zimy :D Wykorzystałam kwiaty, które kiedyś sama zrobiłam z papieru czerpanego (kremowe róże i żółto-zielone kwiatki), dodałam pręciki, koronkowe "listki", motylka i listki z dziurkacza, a w tle nałożyłam pastę strukturalną przez maskę i pokolorowałam wzór tuszem w kolorze Siena. Wyszło lekko i radośnie, w sam raz na imieniny, urodziny, ślub...




To wszystko na dziś, ja wracam do klejenia albumu, a Wam życzę dobrej nocy/miłego dnia (w zależności od pory czytania :D).

Pozdrawiam,
Kasia Udalska

6 komentarzy: