6 października 2015

Album dla maleństwa - dziecięcy album na chrzest

Witam Was serdecznie! :-)

Dziś przychodzę z albumem, nad którym spędziłam kilka ostatnich wieczorów. Jest to album wyjątkowy :-) Powstał dla maleńkiego Mateuszka, który w niedzielę został ochrzczony. Pierwszy album ever robiłam dla Jego najstarszego braciszka, Tomka - mojego Chrześniaka - i to był początek mojej przygody ze scrapbookingiem :-) Później powstał album dla Marcinka - średniego z braci - a teraz miałam okazję wykonać album dla najmłodszego członka rodziny :-) W poprzednich albumach skupiłam się na miesiącach, tym razem położyłam akcent na wydarzenia. Pierwszy raz też zdecydowałam się na to, że cały album dziecięcy jest przygotowany z określonych kolekcji, dobranych do siebie kolorystycznie. Mamy tu zatem piękne turkusy, błękity i beże z Galerii Papieru, uzupełnione soczystą zielenią z Lemoncraft :-) Dorzuciłam też przeurocze bobaski z Magicznej Kartki :) Zdjęć było mnóstwo, więc porobiłam kolaże, żeby było łatwiej i szybciej :D




Z tyłu jest strona na wpisanie ważnych dat:


Mam nadzieję, że album Wam się podobna :-) Wykonuję albumy w różnym stylu i na różne okazje, więc jeśli szukacie oryginalnego upominku - zapraszam do kontaktu :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

4 komentarze: