5 października 2015

Ślubny box z obrączkami :-)

Witajcie!

Dziś mój comiesięczny post inspiracyjny na blogu Lemoncraft. Tam znajdziecie wszystkie prace, jakie dla Was tym razem przygotowałam oraz listę materiałów ze sklepu :-) A u mnie dziś jedna z prac - exploding box na ślub. Kolega Łukasz (pozdrawiam!) dał mi niezłe wyzwanie: box miał być utrzymany w niebieskiej kolorystyce, miałam w niego wkomponować zdjęcie narzeczonych, a na środku miały być obrączki...na chmurce! :D Podkradłam babci trochę waty ;-) i sobie poradziłam :D Aha i miało jeszcze być "z jajem", więc od siebie dodałam kieszonkę ze ślubnymi radami, a w środku są tagi z tekstami, typu: "kto ma katar, ten na dole", "kto ma pilot, ten ma władzę" etc. :-) Mam nadzieję, że Państwo Młodzi byli zadowoleni z upominku :D




Niestety, fotek mało, bo robiłam je na szybko, w deszczowe, ciemne popołudnie i niewiele dało się z tych zdjęć odratować :( Może dojrzycie takie średniej wielkości niebieskie różyczki - zrobiłam je sama z papieru czerpanego i jestem z nich bardzo dumna :D :P

To wszystko na dziś i zapraszam na dniach po kolejną garść moich prac :-)

Buziaki,
Kasia Udalska

2 komentarze: