19 października 2015

Oryginalny prezent - album ze zdjęciami

Witajcie!

Wreszcie znalazłam chwilkę, by obrobić fotki z pierwszego albumu. Miałam przyjemność oprawić niesamowicie wzruszające fotografie, ukazujące wyjątkowe relacje, łączące pewnego młodzieńca z Jego małą siostrzenicą. Z każdego zdjęcia biła miłość i przyjaźń. Aby nie przyćmić pięknych fotografii, prawie nie dodawałam ozdób. Za to - na prośbę Zamawiającej - jest mnóstwo skrytek i schowków na dodatkowe fotki. Prawie na każdej stronie jest ukryte jakieś zdjęcie :-)

Album dla faceta, więc minimalizm wskazany ;-) Sięgnęłam po wiele różnych kolekcji UHK Gallery - tych nowych i tych starszych... Pokazuję tylko kilka stron, bo gdybym chciała pokazać wszystkie, to musiałabym tu wrzucić ponad 30 zdjęć...

Okładka




Z prawej - wysuwany duży tag z dodatkowym zdjęciem

Zdjęcie jest na otwieranej stronie, w środku dodatkowa fotografia


Ciągnąc za strzałkę, wyjmiemy ukryte w kieszonce zdjęcie

I jeszcze dwa kolaże, ukazujące kilka skrytek z albumu:
 I mini albumy w kopertach:
To wszystko na dziś,
mam nadzieję, że album Wam się podoba! :)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

7 komentarzy: