1 października 2015

DT Magiczna Kartka: praca w moim stylu

Cześć!
Dziś po raz pierwszy witam się z Wami jako członkini DT Magicznej Kartki :)) 

Właśnie ruszyło niezwykle lekkie i przyjemne wyzwanie pt. "Praca W Moim Stylu". Na firmowym blogu znajdziecie szczegóły, dotyczące zasad udziału oraz obejrzycie wspaniałe prace moich bardzo zdolnych koleżanek z DT. Zapraszam TUTAJ :)

A oto moja praca:


Długo zastanawiałam się, jaki tak naprawdę jest mój styl... ciężko go jednoznacznie określić, bo wiele zależy od nastroju, weny, od elementów lub zdjęć, do których dobieram pozostałe dodatki... Ale jest kilka rzeczy, które można dostrzec w większości moich prac i właśnie w tym kierunku poszłam, wykonując tego scrapa ;-)


Mamy tu zatem warstwy, kontrastowe barwy, dopasowanie kolorystyki scrapa do zdjęć, kwiaty, motyle, wstążeczki i pastę strukturalną, nałożoną przez maskę. Taki właśnie jest mój styl: trochę romantyczny, trochę radosny, nieco eksperymentalny :D

Papier w tle delikatnie się mieni, bo spryskałam go różową mgiełką. A serduszka z pasty strukturalnej w niektórych miejscach potraktowałam zielonym tuszem kredowym, żeby ta biel nie odznaczała się aż tak bardzo na soczyście kolorowym tle :-)



Mam nadzieję, że moja praca Wam się podoba i że dołączycie do zabawy. Na zgłaszanie prac macie cały miesiąc, a naprawdę warto, bo do wygrania jest bon na zakupy w Magicznej Kartce!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

5 komentarzy:

  1. Ach cudna!!!! A jakie Ty masz dłuuuugie nogi!!!!! Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie optymistyczny!!! jedna z niewielu różowych rzeczy, które na prawdę lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny debiut, cudna praca bardzo w Twoim stylu :) a ja lubię różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie Cię oddaje :)
    Gratuluję dołączenia do DT

    OdpowiedzUsuń