1 listopada 2015

Ptasie Trele na święta - DT Magiczna Kartka

Hej, hej!

Widzieliście już najnowszą kolekcję papierów Magicznej Kartki? Ja jestem zachwycona tymi pastelowymi kolorami, pięknymi ptaszorkami i świąteczno-zimowym klimatem! Koniecznie zajrzyjcie na firmowy blog (KLIK) i na Facebook (KLIK), bo biorąc udział w candy, możecie wygrać tę cudną kolekcję! Na blogu znajdziecie również pierwsze inspiracje DT z tych pięknych papierów. A oto moja kartka - pomysł na nią przyszedł mi do głowy, gdy tylko zobaczyłam tego ptaszka na gałązce. Od razu wiedziałam, że powstanie DL-ka z elementami przyklejonymi na kosteczkach 3D ;-) Do tego trochę szyszek, zielonych gałązek, czerwonych koralików i pasta strukturalna w roli śniegu :-)



Zachęcam do udziału w zabawie oraz do korzystania z tej ślicznej kolekcji. Wszak już listopad, czas rozpocząć "produkcję" kartek świątecznych! ;-)

Pozdrawiam,
Kasia Udalska

3 komentarze: