15 listopada 2015

Zimowy blejtram - Wintery canvas

Witajcie!
Hello!

Znów tygodniowa przerwa w dodawaniu prac... Miał być album, ale choroba nie pozwoliła mi przygotować ładnych zdjęć. A że wczoraj poczułam się lepiej, przygotowałam mocno zimowy, mediowy blejtram do tablicy inspiracji Scrap Around The World:
I was a week break in add my projects here again... I wanted add my album, but I was ill and I hadn't energy to prepare good photos. But yesterday I felt better, so I created very wintery, mixed-media canvas to the Scrap Around The World mood board:


A to moja praca:
And here's my project:


Zainspirowałam się zimowym klimatem, kolorami białym, szarym i niebieskim, motywem choinki i grą świateł i cieni :-)
Inspired me: wintery climate, colors: white, grey and blue, the Christmas tree motif and play of lights and shadows :-)

Mój blejtram ma wymiary 24x30 cm (9x12 cali)
My canvas has 24x30 cm (9x12 inches)

Użyłam duuużo mediów (gel medium, pasta strukturalna, białe gesso, brokat, czarna farbka wodna, holograficzne gwiazdki, mikrokulki, perełki w płynie, mgiełki), dwie maski - z czego jedną zrobiłam sama z  wycinanki, oraz sporo ozdób: większość ze sklepu Magiczna Kartka.
I used a lot of media (gel medium, acrylic modeling past, glitter, black water based paint, holographic stars, microbeads, liquid pearls, mists), two stencils - and the one of them I made from chipboard, and a lot of embellishments: most of them are from Magiczna Kartka.



Użyłam masek i mediów, więc zgłaszam pracę również na wyzwanie w Diabelskim Młynie :)
I used stencils and media, so I take part also in challenge at Diabelski Młyn :)


Zrobiłam jeszcze jedną pracę na SATW, w zupełnie innym stylu, więc zapraszam Was tu za kilka dni ;-)
I created one more project for SATW, in totally different style, so I invite you here in a few days ;-)

Buziaki,
Kisses,

Kasia Udalska

7 komentarzy:

  1. This page is Spectacular!!!!!!!
    Love all beauty details!!! And frozen background!!!
    Love it!
    Thanks for playing with us at SATW!
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wow! This is outstanding! You have amazing technique! This is so beautifully embellished! A winner in my eyes! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing LO! I love turquose accents on your background. Thanks for playing with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest przepiękny! <3 i te wszystkie detaliki i szczególiki w mroźnym klimacie.... można patrzeć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great work !! The background is absolutely beautiful !! Thank you for playing at SATW :)
    Lydie Denis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing layout! Thanks for playing with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w diabelskim wyzwaniu z "od A do Zet".
    Normalny efekt "wow"! Przy każdym spojrzeniu odnajduję nowy detal do podziwiania!

    OdpowiedzUsuń