22 listopada 2015

Vintage layout

Witam Was serdecznie!

Wiem, wiem, ostatnio same scrapy ;-) Ale to dlatego, że nie mam weny do obrabiania 20 zdjęć albumu, a kartek nie mogę pokazać, bo czekam z publikacją na odpowiedni moment :P

A dzisiejsza praca powstała do tej niesamowitej tablicy z bloga Berry71bleu:


Czyż ten mood board nie jest cudowny?! Nie mogłam się oprzeć, powyciągałam papiery, koronki, ramki, tusze, trochę żelastwa i kilka kwiatków... ;-)


Nawet nie wiedziałam, że mam w swoich zbiorach papier w kolorze idealnie dobranym do mojej sukienki ze zdjęcia :D :P

Z tablicy wzięłam ogólny nastrój vintage, koronki, kolory, dziurkę od klucza, motyw kobiety, starą książkę, ramki :)





Podoba Wam się?
Ja jestem nawet zadowolona :)

Pozdrawiam,
Kasia Udalska

8 komentarzy:

  1. Ślicznie wychodzą Ci LO :) Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW this is stunning, I love how you have used a long thin photo and how it has a fab vintage feel. thank you for joining us at BERRY71BLEU this month. x

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooh yes I like this so much!!! Lots of lovely clustering!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautifully designed page & what a lovely photo! Thanks for joining us at Berry71Bleu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! I love the beads and flowers. Thanks for joining us at Berry71Bleu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie koronkowy projekt:) dziękuję za udział w wyzwaniu Berry71Bleu:)x

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Thanks for joining us this month at Berry71bleu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lace and blooms are the perfect combination! Such a pretty page! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

    OdpowiedzUsuń