24 listopada 2014

Scrap - Chorwacja 2014 / Layout - Croatia 2014

Cześć, Kochani! :*
Hello, my Friends! :*

Tęsknicie za latem? Ja też... Zrobiłam scrap ze zdjęciem z tegorocznych wakacji w Chorwacji. Tym razem byliśmy na Istrii, więc pogoda była w kratkę...ale mój layout jest w paski - specjalnie na wyzwanie listopadowe w Szufladzie :-)
Do you miss for the summer? Me too... I made LO with photo from this year's holidays in Croatia. This time we were in Istria, so the weather was checkered, but my layout is striped - special for the November challenge in Szuflada :-)





Główny papier jest w biało-błękitne paski, pod zdjęciem jest drugi papier w paski, w paski są chorągiewki, w paski jest tag oraz sznurek i szara taśma papierowa też jest w paski! Dla uspokojenia tego paskowego szaleństwa dodałam wycięte z tektury tagi, gazę i troszkę chlapnięć gesso tu i tam :)
The main paper is white and blue striped, under the photo is second striped paper, flags are striped, tag and twine are striped, and gray paper tape is striped too! To calm the "strips effect" I added tags cut from cardboard, gauze and some splash of gesso here and there :)





A kolorystyka mojej pracy podyktowana została przez Sztukaterię#14:
The colors of my project are in accordance with color palette at Sztukateria#14:




Uściski!
Hugs!

2 komentarze: