19 listopada 2014

Znowu.../ Again... :-)

Hej!
Hi!

Mówiłam, że listopadowa tablica inspiracji na blogu Scrap Around The World jest tak wspaniała, że nie skończy się u mnie na jednej pracy! ;-) Pierwszy projekt wykonany przeze mnie na to wyzwanie znajdziecie TUTAJ. Dziś kolejny scrap stworzony dla SATW.
I told you, that November Mood Board at the Scrap Around The World is so wonderful, that I can't make only one work for it! ;-) My first project for this challenge you can see HERE. Today my second layout created fot SATW.



Po raz kolejny zainspirowałam się sielskim klimatem tablicy, koronkami, grą światła. Jest też sznurek - choć w innej roli, niż ostatnio ;-) Tym razem moją główną inspiracją stało się drugie zdjęcie w dolnym rzędzie, jest więc jasno i delikatnie!
Once again, I got inspired by the idyllic atmosphere of the mood board, laces, and the play of light. There is also a twine - but in a different role than the last ;-) This time my main inspiration came from the second image in the bottom row, so it is brightly and delicately!






Robiąc tego scrapa, wsparłam się tablicą bingo z wyzwania Szuflady:
Made this layout I was inspired by bingo board from Szuflada's challenge:


Wykorzystałam elementy z dolnego wiersza: biały - sznurek - koronka
I used elements from the bottom row: white - twine - lace


baaardzo pasowało mi to połączenie do pomysłu na tę pracę :-)
it very very fit of the idea for this work :-)

Pozdrawiam serdecznie!
Warm greetings!

7 komentarzy:

  1. prześliczny jest! delikatny i romantyczny, a te mgliste motylki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, jeszcze jedna praca od Ciebie, suuuper, :) Dzięki bardzo za podwójne dołączenie do SATW w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful layout! Gorgeous colours and I love butterflies!
    Thank you for joining at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous layout! Love the soft feel to it! Love the lace and the punch work! Great job! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tender and lovely project :) Thank you for joining us at SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so soft and romantic - a fabulous interpretation of the mood board! Thanks for joining in at Scrap Around The World.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały LO! Idealnie dobrana kompozycja i kolorystyka do zdjęcia.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń