12 listopada 2014

Lift urodzinowy/ Birthday cardlift

Witajcie, Kochani!
Hi, my Friends!

Rapakivi obchodzi swoje trzecie urodziny i zaprasza nas do udziału w trzech wyzwaniach ekspresowych. We wszystkich na pewno nie zdążę wziąć udziału, bo jutro wyjeżdżamy w góry, ale zliftowania dowolnej pracy z firmowego blogu nie mogłam sobie odmówić (banerek jest podlinkowany, więc gdy w niego klikniecie, przeniesiecie się do notki z wyzwaniem)!
Rapakivi celebrates third birthday and invites us to participate in three express challenges. I certainly don't have enough time to take part in every of them, because tomorrow we go to the mountains, but make a lift of any work from the company's blog I could not refuse (banner is hyperlinked, so when you click on it, settle in the notes to the challenge)!



Wybrałam tę cudną kartkę autorstwa Klaudii Kszp:
I chose this gorgeous card by Klaudia Kszp:

Post z pracą znajdziecie TUTAJ.
You can find it HERE.

Liftowanie prac Klaudii to czysta przyjemność, choć przy efekcie końcowym zawsze jestem zawiedziona, że mnie nie wyszło tak pięknie, jak Jej :P Muszę jednak przyznać, że tym razem poszło całkiem nieźle! Moja wersja:
Make lifts of Klaudia's works is a pleasure, but at the end, I'm always disappointed that I didn't work out so well, as her: P But I must admit that this time, it went pretty well! My version:



Pozwoliłam sobie nawet porozrzucać kwiatki na zdjęciu, jak robi to Klaudia, niestety, nie upodobniło to bardziej mojej kartki do Jej dzieła :P
I let myself even scatter flowers in the photo, as does Klaudia, unfortunately, it not makes my card more similar to her project :P

Buziaczki :*
Kisses:*

4 komentarze: