14 listopada 2014

Jestem Koordynatorem DT w Lemoncraft!!! :-)) / I'm Lemoncraft DT Coordinator!!! :-))

Witajcie!
Hello!

Dziś jest bardzo ważny dla mnie dzień - oficjalnie dołączyłam do DT Lemoncraft! Co prawda, jako koordynator, więc będę Was rzadziej inspirować niż zdolne koleżanki z Zespołu, ale spełniło się moje marzenie :-))) Mam w głowie tyle pomysłów! A Ania mi zaufała i niemal na wszystko mi pozwala! Dziękuję Ci Aniu za okazane zaufanie, za wiarę w moje możliwości, za tak wspaniałe początki współpracy - oby tak dalej! :D :*
Today is a very important day for me - I officially joined to the DT Lemoncraft! I'm a coordinator, so I will rather less inspire you than talented girls from the Team, but my dream comes true :-))) I have so many ideas in my head! And Anna trusted me, so she allows me almost everything! Thank you Anna for your trust, for your faith in my abilities, for such a wonderful beginnings of cooperation - keep it up!

Papiery i dodatki marki Lemoncraft to moje ulubione produkty scrapbookingowe, co zresztą widać w moich pracach ;-) Dlatego z dumą będę prezentować na blogu ten wspaniały banerek:
Papers and embellishments from the Lemoncraft brand are my favorite scrapbook products, what you can see in my works :-) That's why I'm proud to present this fabulous banner on my blog :



W krótkim czasie zdążyłam się już przekonać, że Lemoncraft to nie tylko piękne produkty i profesjonalizm, to przede wszystkim wspaniali ludzie - cudowna Szefowa i wymarzone DT! Dziewczyny przyjęły mnie ciepło w swym gronie i za to Im także dziękuję :***
In a short time I could already see that Lemoncraft is not only beautiful products and professionalism, it's primarily wonderful people - friendly boss and great DT! The girls welcomed me warmly in their midst, and for that I thank them so much :***

A do powitania na blogu Lemoncraft przygotowałam dwie prace wykonane z papierów i dodatków firmy. Pierwsza praca to LO na bazie papieru z kolekcji Nie zapomnij mnie, mediowy, z dużą ilością białego gesso, mgiełek i tuszu, z koronkami... Scrap wykonałam według mapki Once Upon A Sketch:
And for welcome to the blog Lemoncraft I prepared two works made of papers and accessories from company. The first work is a LO based on paper from the collection Forget me not, mixed-media, with much of white gesso, mists and ink, with laces... Layout have performed for the November sketch on the Once Upon A Sketch:






I trochę detali:
And here are some details:




Druga praca to romantyczne LO, wykonane w całości z papierów i dodatków z kolekcji Dom Róż, z serwetkami powycinanymi z kolekcji Tylko mnie kochaj. Dużo, dużo warstw :-)
The second project is a full of romantic layout from the papers and embellishments from House od Roses collection, with napkins from Just love me collection. Lots and lots of layers :-)






Pomponiki, koronki i miękkie falbanki sprawiają, że pracę mogę zgłosić na wyzwanie #48 w Craft_Szafie :-)

Mam nadzieję, że moje prace Wam się podobają. I że będę godnie reprezentować markę Lemoncraft :) :*
I hope, that you like my works. And - that I will proudly represent the brand Lemoncraft :) :*

26 komentarzy:

  1. Ale Ty JUŻ godnie reprezentujesz markę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje Kochana i czekam na inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! A ja się cieszę że Cię poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że wyczarujesz z Lemonadków wiele wspaniałych prac:) na które już się doczekać nie mogę:) Wesołej współpracy! Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ach, Aniu, ja Ci jeszcze tysiąc razy dziękować będę :**

      Usuń
  6. This is soooo pretty & such a gorgeous take on our OUAS challenge.....thanks so much for joining us this month...loved looking at the close ups of your page! And I have to agree with you, Lemon Craft create lovely products!!! Congratulations on your new role:) Remember, if you haven’t already done so, you can link this to our Once Upon A…Sketch Facebook Page for a chance at our special FB prize!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, serdecznie gratuluję i życzę mnóstwa fantastycznych pomysłów!
    PS. Świetne prace powitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Obie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Once Upon A... Sketch w tym miesiącu :-)

    I ogromnie się cieszę, że możemy się bliżej poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te wszystkie miłe słowa :* ja też się bardzo cieszę :) :*

      Usuń
  9. Cieszę się ogromnie! Witaj na pokładzie <3 Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia...dziękuję :* Współpracować z tak zdolnymi dziewczynami to dla mnie zaszczyt :)

      Usuń
  10. Gratuluję :) :)
    Bardzo ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wiadomość, gratuluję :*
    A scrapy śliczne, każdy z nich ma w sobie coś, co przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, ogromne gratulacje! Życzę Ci wielu pomysłów i świetnej zabawy. Wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful, love your colors and designs! Thanks for playing with us at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszytskim gratuluję sukcesu. Piękne LO stworzyłaś. Bardzo wesołe, ale widzę w nim również lekką nutkę romantyzmu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Craft Szafa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Wspaniałe LO. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń