9 listopada 2014

Jesienny scrap/ Autumn layout

Witajcie!
Hello!

Ostatnio wywołałam zdjęcia z tego roku: z wakacji w Chorwacji, z wypraw górskich, no i z sesji fotograficznej. Oczywiście, od razu po odebraniu odbitek wpadłam w twórczy szał i powstało już mnóstwo scrapów :-D Dzisiejszy zrobiony jest do listopadowej mapki C'est Magnifique Kit Club:
A few days ago I printed photos from this year: from holiday in Croatia, mountain expeditions, and from professional photo session. Of course, immediately after receiving the prints I fell into a creative frenzy and have already created a lot of layouts:-D Today I have a LO, which was made to November C'est Magnifique Kit Club sketch:


a także na wyzwanie w Craftowym Ogródku z motywem liści z Makowym Polem (nawet w tle jest jeden z moich ulubionych papierów Makowego Pola, tylko mało go widać):
and also for the leaves motive challenge in Craft Garden with Makowe Pole (even in the background is one of my favorite paper from Makowe Pole, but not enough to be seen):




A oto moja praca:
And here is my project:

Liście są z wykrojników, więc wycinałam, wycinałam i wycinałam... :P
The leaves are from die cuts, so I cut, and cut and cut .. :P

W pracy wykorzystałam również Szmekowy stempel tło romby, więc zgłaszam LO do stemplowego fana Szmeka :-)
In this work I used also stamp from Szmek, so I submit my LO for Szmek Stamp Fan of November :-)


Życzę Wam miłego dnia :*
I wish you a nice day :*

5 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja mapki. Bardzo fajny lisiasty wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna interpretacja tematu i mapki, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! I love the leaves and the doilies! Thanks for joining the C'est Magnifique Sketch Challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely!! The fall leaves are beautiful! Thanks for joining us at C'est Magnifique!!

    OdpowiedzUsuń