6 listopada 2014

Wrześniowy Fan Lemoncraft - to ja! / September Fan of Lemoncraft - it's me! :-)

Jestem dzisiaj gościem w wyjątkowym miejscu...na blogu Lemoncraft, Występuję w roli Fana Września :-) Na firmowym blogu możecie przeczytać co nieco o mojej twórczości oraz zobaczyć moje prace, wykonane z produktów dostępnych w sklepie. A tu pokażę Wam prace zrobione z papierów i dodatków Lemoncraft, które czekały sobie na publikację ;-)
Today I'm a guest in a special place...at the Lemoncraft blog. I'm a Fan of September :-) At the brand's blog you can read a bit about my craft art and see my work, made from products available in store. And here I'll show you cards made from Lemoncraft papers and embellishments, which were waiting for the publication ;-)

Kartka z kolekcji Nie zapomnij mnie:
Card from Forget me not collection:


I dwie świąteczne kartki z kolekcji Tylko mnie kochaj oraz z obrazków wyciętych ze świątecznego arkusza vintage:
And two Christmas cards from the collection Just love me and images cut from vintage Christmas sheet:



I dumnie będę upubliczniać na blogu tę odznakę:
And I will proudly publish on the blog this badge:
bo uwielbiam produkty Lemoncraft :-)
because I love Lemoncraft products :-)

5 komentarzy:

  1. Nooo, gratuluję :*
    Kartki prześliczne, pierwsza wpadła mi w oko, jest taka urocza i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Fantastycznie skomponowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu gratuluję!!!! :)
    Już czytałam na Lemoncraft i podziwiałam Twoje prześliczne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję! Kartki piękne, zwłaszcza ta świąteczna! Taka mroźna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach! te świąteczne są piękne!!

    OdpowiedzUsuń