28 czerwca 2015

Nietypowy exploding box ślubny

Witajcie!

Dziś powinien tu być kolejny odcinek Niedzielnego Poradnika, ale nie będzie - musicie mi to wybaczyć, w piątek i sobotę świętowałam z Mężem naszą 7 rocznicę pierwszej randki :P i nie zdążyłam przygotować notki. Za to mogę Wam pokazać coś, co już od dawna chciałam zaprezentować na blogu i aż mnie skręcało, bo miałam zakaz pokazywania do dnia ślubu, żeby nie zepsuć młodym niespodzianki :-D ale dziś już mogę!

Proszę Państwa, oto niepozorne, eleganckie pudełko ślubne.....


...które tak naprawdę jest pudełkiem dla miłośników reggae!! :-D


Mamy tutaj młodą parę (stempelki, które pokolorowałam, pani młoda ma dredy ze sznurka i welon z kawałka tiulu, pan młody ma brodę ze sznurka i kucyk ze sznurkowych dredów :D


Mamy tu również bukiet rajskich kwiatów, prosto z Hawajów ;-) Chociaż... liście to bardziej Holandia... :-D


Wszystko z odpowiednią kolorystyką i symbolami...


Na czwartej ściance kieszonka na pieniążki, a na podstawie pudełka życzenia. Ale nie byle jakie! To są reggae życzenia, bardzo ziomalskie i radosne, mojego autorstwa oczywiście ;-)


Jeszcze nie wiem, jaka była reakcja Młodych, ale pewnie za niedługo się dowiem :-)

Podoba Wam się taki zaskakujący boxik? :D

W związku z tym, że użyłam żółtego, czerwonego i zielonego w soczystych odcieniach, zgłaszam moje pudełeczko na wyzwanie w Artimeno :-)


Jeśli i Ty chcesz, abym wykonała dla Ciebie jakieś nietypowe zamówienie,
pisz śmiało!
katarzynagrudnik@gamil.com

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

UWAGA: pomysł autorski, zakaz kopiowania!!! Nie wyrażam zgody na powielanie wzoru, ani na powielanie treści życzeń!

6 komentarzy:

  1. Państwo Młodzi są bardzo zadowoleni z box'a :D Więc bardzoooo dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz tego, że box jest pomysłowy, w luzackim klimacie to jeszcze ten wierszyk...
    Jestem pod wrażeniem.
    Ps. A te zielone listki na czerwonej ściance to z wykrojnika?
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Zielone listki hmmm chyba nie widziałam w żadnym sklepie wykrojnika w kształcie marihuany :D Rysowałam i wycinałam sama, a później obrysowywałam czarnym cienkopisem :-)

      Usuń
  3. swietny pomysłowy i taki inny box

    OdpowiedzUsuń