14 czerwca 2015

Niedzielny Poradnik #8: Potrzebuję szybko kartkę/album, jak można przyspieszyć realizację zamówienia? + KONKURS!

Witajcie!

Mamy kolejną niedzielę, czas zatem na kolejny odcinek Niedzielnego Poradnika. Dziś zajmiemy się kwestią, która jest bardzo ważna dla wielu z Was. Oczywiście, idealnie by było, gdyby każdy składał zamówienie z miesięcznym wyprzedzeniem, ale zdaję sobie sprawę z tego, że czasem jakaś impreza "wyskoczy" niespodziewanie, albo nagle, na tydzień przed ślubem kuzynki, uświadomicie sobie, że nie macie jeszcze prezentu... ;-) Istnieje kilka sposobów na przyspieszenie realizacji zamówienia, najlepiej stosować się do wszystkich z wymienionych zasad, wtedy czas oczekiwania na kartkę/album to zaledwie kilka dni (no, chyba, ze jestem zasypana zleceniami):

1. Skontaktuj się ze mną, gdy tylko przypomni Ci się, że chciałeś/chciałaś złożyć zamówienie.

Nie odkładaj tego na później, bo znów zapomnisz, albo mnie akurat nie będzie, albo wyłączą Ci internet, albo... (tu wpisać dowolny powód :P) - a to utrata kolejnych godzin i/lub dni, które już mogłabym przeznaczyć na realizację zamówienia.

2. Podaj od razu wszystkie szczegóły, napisz w mailu co potrzebujesz, na kiedy, jak to ma wyglądać. 

Dzięki temu nie stracimy czasu na wymianę wielu maili i próby wyjaśnienia nieporozumień ;-)

3. Odpisuj na moje wiadomości możliwie najszybciej.

Zwykle mam przez cały dzień włączoną pocztę mailową oraz facebook. Chyba, że akurat nie ma mnie w domu. Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, po napisaniu wiadomości nie uciekaj od razu od komputera :-) Istnieje duże prawdopodobieństwo, że odpiszę Ci w ciągu kilku minut, a jeśli o coś zapytam, albo podam proponowaną cenę za realizację zamówienia, możesz od razu odpisać. Im szybciej wszystko ustalimy i potwierdzimy, tym szybciej będę mogła rozpocząć pracę nad zleceniem!

4. Wyślij mi potwierdzenie przelewu.

Za realizację zamówień ZAWSZE przyjmuję płatność z góry. Jeśli więc zależy Ci na szybkiej realizacji zlecenia, od razu po otrzymaniu faktury opłać zamówienie i wyślij mi na maila potwierdzenie przelewu, dzięki temu będę mogła rozpocząć pracę jeszcze zanim bank zaksięguje wpłatę (w przypadku przelewów między różnymi bankami, zaoszczędzimy w ten sposób nawet jeden cały dzień!).

5. Zdecyduj się na tradycyjne rozwiązania.

Zaprawdę powiadam Wam, jeśli chcecie szybko otrzymać zamówioną kartkę, czy album, nie wymyślajcie wzoru i kolorów papieru, których będę przez 3 dni szukać we wszystkich możliwych sklepach scrapbookingowych i nie żądajcie motywów, dekoracji i form, których stworzenie będzie wymagać ode mnie wielu godzin, spędzonych przy biurku. W rękodziele istnieje wiele możliwości na stworzenie wyjątkowych, niepowtarzalnych rzeczy, ale jeśli goni nas czas, lepiej postawić na sprawdzone rozwiązania.

6. Odbierz osobiście zamówienie. Lub bądź cierpliwy/cierpliwa.

Jeśli mieszkasz na Śląsku, podjechanie do mnie w ustalonym terminie jest najpewniejsze i gwarantuje dostawę zamówionej pracy niemal w chwili ukończenia jej :-) Jeżeli naprawdę zależy Ci na szybkim otrzymaniu zamówionej kartki, czy albumu, a mieszkasz w Bytomiu, Tarnowskich Górach, czy Katowicach, naprawdę lepiej polegać na swoim samochodzie, czy nawet na komunikacji miejskiej, niż na poczcie :P
Jeśli jesteś spoza Śląska i/lub masz do mnie naprawdę daleko i nie masz jak dotrzeć, weź pod uwagę, że list polecony priorytet POWINIEN dojść w ciągu jednego dnia, ale nie mogę dać Ci gwarancji, że tak właśnie się stanie. Czasem priorytetowa przesyłka idzie nawet 3-4 dni! Uwzględnij to, proszę, przy składaniu zamówienia.

***
A teraz niespodzianka dla wszystkich moich Klientów - dawnych, obecnych i przyszłych ;-) oraz dla Czytelników mojego bloga. Na facebooku urządziłam małe rozdawnictwo, w którym można wygrać notes mojego autorstwa. Klikając w poniższe zdjęcie, przeniesiecie się do facebookowego postu z konkursem. Wystarczy polubić stronę Kasia Tworzy, zostawić komentarz pod zdjęciem konkursowym i udostępnić post publicznie na swojej tablicy. Proste? :-) Życzę powodzenia! :*



Sam notes powstał w oparciu o kompozycję z kółek, zastosowałam też kuliste perełki i okrągłe cekiny, a główną ozdobą okładki jest tekturkowa, okrągła ramka, zgłaszam więc mój notes na wyzwanie #4 Snip-Art :-) Użyłam ramkę ;)


Wam życzę powodzenia w losowaniu, a sobie - w wyzwaniu :D

Kasia

2 komentarze:

  1. cudny notes fantastyczne kolory :) a poradnikowy wpis bardzo przydatny :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosny notes :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Snip Art.

    OdpowiedzUsuń