16 czerwca 2015

Kartka dla Babci na 85 urodziny

Witajcie!

Wczoraj w Scrapgangu ruszyło nowe wyzwanie, polegające na tym, że należy wybrać jedną parę kolor + element/motyw i stworzyć z nich pracę :-)

Ja zdecydowałam się na połączenie różowy + kwiat i wykonałam romantyczną, optymistyczną kartkę na 85 urodziny :-) Tło za "okienkiem" z wykrojnika pokryłam pastą strukturalną, nakładaną przez maskę, a kolor różowy wzmocniłam w niektórych miejscach, psikając papier różową mgiełką. Brzegi papieru potraktowałam tuszem pigmentowym w kolorze fuksji. Na koniec dodałam kompozycję z kwiatów, stempelek i wstążkę :-)



Koniecznie zajrzyjcie na blog Scrapgangu! Znajdziecie tam prace pozostałych dziewczyn z DT oraz pary do wyboru - przyłączycie się do zabawy? :-)

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia

2 komentarze: