15 czerwca 2015

Album na zdjęcia z wakacji

Słońce! Plaża! Imprezy! - tak pewnie wakacje kojarzą się młodym ludziom, na przykład studentom :-) Dla mnie ten piękny okres w życiu jest już niestety przeszłością, ale letni czas nieustannie jest moim ulubionym. W warzywniaku się zazieleniło, kotka wygrzewa się na ławce, a za domem mam najpiękniejszą dziurę w ziemi, jaką kiedykolwiek widziałam - pewnie dlatego, że w ciągu najbliższych dwóch lat ma się ona przemienić w wymarzoną przybudówkę - z pracownią artystyczną! ;-)

A na wakacyjne wojaże wybierają się m.in. Daniel z Natalią i On postanowił, że podaruje Jej na urodziny album. Koniecznie w niebieskościach i brązach - ulubionych kolorach Natalii :-) Daniel jest moim dobrym kolegą, więc tym przyjemniej robiło mi się upominek dla Jego Ukochanej :-)

Album ma mało kart - bo tylko 4 wewnętrzne plus 2 karty okładki, ale mimo to mieści 14 zdjęć :-) Polubiłam formę albumów skrytkowych, moim zdaniem są ciekawsze od tradycyjnych. No i można ukryć przed światem bardziej prywatne fotografie ;-))

A oto i mój album, który powstał głównie z połączenia cudnej kolekcji 'Piękny Umysł' Galerii Papieru i 'Ombre' Magicznej Kartki :) No i piękne wykrojniki Craft Passion!









Na dziś to już wszystko, zapraszam ponownie jutro ;-) Mam dla Was duuuużo prac, bo ostatnie dni spędzałam niemal w całości w moim kąciku scrapowym :-)

Kasia

4 komentarze: