5 czerwca 2015

Album na 18 urodziny - prezent

Witajcie!

Dziś wreszcie mogę pokazać Wam album, który wykonałam dla mojej Kuzynki na Jej 18 urodziny. Album został wręczony prawie 3 tygodnie temu, ale jakoś nie mogłam się zabrać za obróbkę zdjęć ;-) Cały albumik ma tylko 4 karty + 2 karty okładki, co łącznie daje 10 stron na zdjęcia, ale samych zdjęć mieści w sobie aż 21 - dzięki sprytnym schowkom :-) Polubiłam taką formę albumu, więc pewnie jeszcze sporo "kieszonkowców" się pojawi!

Przejdźmy do zdjęć :) Album jest utrzymany w klimacie vintage, zużyłam stare papiery oraz duuużo brązowego tuszu:




Jak widać, mocno eksploatowałam tu mój nowy wykrojnik :P


Ta rozkładówka zamykana jest na magnes:





A tutaj mamy mini albumik wsunięty za kieszonkę ze zdjęciem. Albumik się wyciąga, zdejmuje się spinacz i...


... mamy dodatkowe 3 zdjęcia :D


A tu zdjęcia w kieszeni z koperty, bo uznałam, że kuzynka nie chciałaby, aby te zdjęcia były tak na widoku :D


Dalej mamy niepozornie wyglądającą stronę:


Ale zza zdjęcia można wyciągnąć tag - z kolejną fotką :)


I na sąsiedniej stronie taka sama sytuacja:



A na dwóch ostatnich stronach zdjęcia z sesji - są tak ładne, że nie chciałam ich przytłaczać dodatkami i zdecydowałam się jedynie na delikatną dekorację:



Śliczna ta moja "malutka" kuzynka, prawda? :)

Album się Jej podobał, w ogóle to przez całą 18-stkową imprezę krążył wokół stołu i wszyscy oglądali :-) Będzie miała Paulina fajną pamiątkę!

A gdyby ktoś z Was chciał zamówić podobny album, zapraszam do kontaktu mailowego: katarzynagrudnik@gmail.com

Życzę Wam cudownego dnia!

Kasia

3 komentarze:

  1. Piękny klimat stworzyłaś :) Fajne schowki!
    Ja właśnie 24-stronicowy zaczęłam kleić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudna pamiątka, dobrze mieć taką zdolną kuzynkę :)

    OdpowiedzUsuń