6 maja 2015

Ręcznie robiony album podróżniczy oraz gratulacyjne pudełko z upominkiem :-)

Witajcie!

Dziś przychodzę z aż dwiema nowymi pracami :))

Pierwsza to album na zdjęcia z podróży z minionego roku: mam tam do wklejenia sporo fotek z wyjazdu do Chorwacji i z dwóch wypadów w góry: w Bieszczady i do Beskidu Śląskiego :D Na razie tylko okładka:


Album został przygotowany w ramach inspiracji dla Scrapgangu, gdzie ruszyło przyjemne, majówkowe wyzwanie :-)

A teraz coś, co miałam przygotowane od jakiegoś czasu i nie mogłam pokazać, żeby nie zepsuć niespodzianki! Dziś moja Przyjaciółka, po 4 latach od skończenia studiów, wreszcie się obroniła i uzyskała tytuł magistra! Z tej okazji dostała ode mnie gratulacyjny exploding box w wiosennych kolorach, który stanowi jednocześnie kartkę i opakowanie na prezent.



A prezentem jest urocza filcowa sówka-magister, którą wykonała przezdolna Basia Gutt - Jej blog znajdziecie TUTAJ, polecam serdecznie! :)


A po obronie były kiełbaski, sałatka, ciacho i szampan! Trochę dziś poleniuchowałam, a teraz czas wracać do pracy ;-)

Pozdrawiam!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz