21 maja 2015

Kartka parawanik na 18 urodziny

Cześć! :)

Dziś chcę Wam pokazać kartkę na 18 urodziny. Kartek (i nie tylko) na tę okazję będzie więcej, ponieważ niedawno swoje wejście w pełnoletni wiek obchodziła moja najmłodsza (!!) kuzynka. Prawie cała rodzinka zamówiła u mnie kartki :-D Na pierwszy rzut kartka, którą Paulinie podarowali moi Rodzice. Zdecydowałam się na parawanik, z kieszonką na prezent. Szaro-pomarańczowe połączenie wydało mi się takie energetyzujące i młodzieżowe... :)



Lubię parawaniki, dają dużo możliwości :-) Tu zastosowałam stempelki o tematyce urodzinowej, które pokolorowałam kredkami akwarelowymi.


No i oczywiście nie mogło zabraknąć mojej ulubionej ramki stempelkowej :D


Z tego, co wiem, to Paulinie podobały się wszystkie kartki ;-) Zrobić coś totalnie różnego dla jednej osoby, na tę samą imprezę, to było wyzwanie, ale za jakiś czas przekonacie się, że dobrze sobie z tym poradziłam :P

Kartkę zgłaszam na Wyzwanie z Gościem #41 w Rapakivi.


Z tablicy użyłam - połączenie ciepłego żółtego koloru z szarością i bielą, motyw kropek (u mnie raczej groszki, ale też nakrapiane :P), proste geometryczne formy (koła, prostokąty), użycie stempelków i kredek, a pani z pierwszego obrazka kojarzy mi się z totalnie zakręconą nastolatką, a takie przecież są 18-letnie dziewczyny :D

Na dziś to wszystko, pozdrawiam z szaro-burego Śląska i życzę Wam duuużo słońca i ciepła!

Kasia

3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, rzeczywiście bardzo udane połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna, uwielbiam groszki. uwielbiam szare groszki :) pozdrawiam w imieniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń