13 maja 2015

Kartka w pudełku - komplet limonkowo-turkusowy na konkurs zlotowy sklepu Artimeno

Witajcie!

A dziś z samego rana wrzucam fotki pracy konkursowej, która wygrała w zlotowym konkursie sklepu Artimeno! :) Zadanie polegało na wykonaniu pracy w kolorach nowego logo sklepu. Cóż...połączenie turkusu, limonki, bieli i odrobiny szarości to nie jest łatwe zestawienie kolorystyczne. Przeszukałam wszystkie moje zasoby papierowe i znalazłam JEDEN, JEDYNY arkusz w odpowiednim, limonkowym kolorze. A dalej już jakoś poszło... ;-) Na pudełeczku stemplowane kwiaty, kolorowane promarkerami, a na kartce własnoręcznie wykonane kwiatuszki: róże i te szare, farfoclowate :P




Na karteczce trochę przeszyć i wykrojników :)



Miałam nie robić żadnych prac konkursowych, bo nie miałam na to czasu, ale coś mnie tknęło i w piątek, między 23:30, a 2:30 zrobiłam ten zestawik :) No i wygrałam! :D A oto moja cudna nagroda:


:-))) Takie sytuacje to ja lubię! ;-)

Życzę wszystkim miłego dnia - pomimo braku słońca...

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz