15 lutego 2015

Urodzinowy exploding box - pudełeczko na biżuterię :-)

Witajcie!

Jest niedziela, okolice południa, więc pewnie jestem w drodze do Rodziców. Moja Mama obchodzi dziś 55 urodziny, więc mogę Wam już pokazać, co dla Niej przygotowałam. Mama dostanie biżuterię i zastanawiałam się, jak ładnie wręczyć Jej upominek oraz kartkę. W końcu wymyśliłam i...zrobiłam mój pierwszy w życiu explodnig box, z którego jestem baaardzo dumna, choć jest nieco koślawy ;-)

Kolorystyka pudełeczka podyktowana została kolorystyką kompletu biżuterii. Do pudełeczka wkleiłam m.in. fotkę, na której jesteśmy wszyscy troje: ja, Mama i mój Mąż :-)





Mam nadzieję, że moje pudełeczko Wam się podoba, no i że prezent spodoba się Mamie.

Życzę udanego kolejnego tygodnia! :*

Kasia

3 komentarze:

  1. Cudowny exploding box :) Strasznie podoba mi się to, że nie jest idealne sześcienny - dzięki temu jest oryginalny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń