26 lutego 2015

Ręcznie robiona kartka na 90 urodziny!

Witajcie!

Deszcz pada już drugi dzień...Więc pokażę Wam dziś kolorową, radosną kartkę, jaką wykonałam dla Pani, która kończy 90 lat! Piękny wiek, prawda? :)

Na początku planowałam zrobić kartkę elegancką i stateczną, bo z takimi cechami kojarzy mi się osoba w tym wieku ;) później jednak stwierdziłam, że lepiej będzie, gdy kartka będzie lekka i pełna radości. Ostatecznie wyszło tak:


Motywem przewodnim są falbanki (papierowe oraz materiałowe), błękit połączony z miętą i bladym różem oraz niebieskie bukiety kwiatowe :) Nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem kokardki w groszki, która jest takim "puszczeniem oczka" w stronę Solenizantki, nie bądźmy tacy poważni ;) Dodałam też ćwiek, który jawi mi się jako taki "babciny" :D Całość jest mocno przestrzenna, co bardziej widać na pozostałych zdjęciach:




Do wykonania kartki użyłam papierów UHK Gallery, Galerii Papieru oraz jakichś bliżej niezidentyfikowanych ścinków (tych bladoróżowych) :D Miętowa falbanka pochodzi z zestawu wstążeczek z nowej kolekcji Lemoncraft :)

Robiłam tę kartkę z ogromną przyjemnością, oby więcej takich zleceń :)

Pozdrawiam i życzę dużo słońca,

Kasia


1 komentarz:

  1. Oczu nie można od niej oderwać, taka jest śliczna. Najbardziej zachwyciła mnie jej delikatna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń